شرکت تولید چوب ترمو معماریکا

چوب اصلاح شده حرارتی را برای انواع کاربردهای خارجی و داخلی از جمله نما روف گاردن تراس و... استفاده می کنند.
چوب اصلاح شده حرارتی را برای انواع کاربردهای خارجی و داخلی از جمله نما روف گاردن تراس و... استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۴۰۲۶۳۴

شرکت فنی مهندسی معماریکا چوب اصلاح شده حرارتی را برای انواع کاربردهای خارجی و داخلی از جمله سایدینگ، عرشه و آسیاب معماری تولید می کند .

فرآیند ما با استفاده از چوب های داخلی و مسئولانه شروع می شود که فقط با استفاده از گرما و بخار اصلاح می شوند. نتیجه یک ماده با کیفیت بالا و عملکرد محور است که زیبایی طبیعی و عنصر طراحی چوب را بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن حفظ می کند.

فضاهایی که عمرمان را در آنها سپری می کنیم، تاثیر عمیقی بر عملکرد روحی و جسمی ما دارند. اگر یک ساختمان بر مبنای اصول صحیح مهندسی طراحی و اجرا شده باشد ورود روح، نشاط و امید به زندگی فراهم خواهد شد. با طراحی فضاهای زندگیتان بر اساس اصول حرفه ای و زیبایی شناسانه معماری، خانه و محل کارتان را به محیطی آرام برای زندگی تبدیل کنید.

فنی مهندسی معماریکا فعالیت خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و خدمات ساختمانی با تکیه بر مهارت های تیم خود به عنوان یک شرکت معماری آغاز نموده.

ما با نگرشی مدرن و بکارگیری ایده های نوین و استفاده از متریال های روز دنیا، سعی در ایجاد نگاهی نو در خلق فضا داریم. تیم طراحی معماریکا با ایده های نو و توجه به خواست و سلیقه کارفرما آماده ارائه خدمات طراحی، فنی و مهندسی به سازندگان و کارفرمایان محترم می‌باشد.

صنعت چوب کاج برای کدام کشور است؟

تولید چوب کاج در بسیاری از کشورها انجام می شود، اما بیشترین تولید کننده چوب کاج در جهان کانادا و روسیه هستند. در کانادا، مناطقی مانند بریتیش کلمبیا، آلبرتا، اونتاریو و کبک از مهمترین مناطق تولید کننده چوب کاج هستند. در روسیه، مناطقی مانند سیبری و اقلیم خاکستری نیز بسیاری از چوب کاج تولید شده در جهان را تامین می کنند. همچنین، کشورهایی مانند سوئد، فنلاند، نروژ، آمریکا و چین نیز به عنوان تولید کنندگان مهم چوب کاج شناخته می شوند.

اصطلاح "دوام" مدت زمان (بر حسب سال) چوب را برای دوام (یا در نظر گرفته شده) نشان می دهد. اکثر مصالح ساختمانی با گذشت زمان خراب می شوند. نیروهای خارجی وجود دارند که می توانند روند زوال را تسریع یا کند کنند، مانند شرایط آب و هوایی، باکتری ها یا قارچ ها. اکنون بسیاری از مزارع چوب در حال فرموله کردن الوار بادوام تر هستند تا سازگارتر با محیط زیست و ماندگاری بیشتری داشته باشند. ترمووود استثناست. هنگامی که ترمووود به درستی درمان شود ، می تواند چندین دهه با حداقل سایش و پارگی دوام بیاورد.

برای خرید و مشاهده قیمت ترمووود به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید

مزیت ترمووود 

GWood توزیع کننده انحصاری محصولات Tantimber اصلاح شده حرارتی است. این فرآیند چوب را اصلاح و اصلاح می کند تا ساختار آن را به پایدارترین و بادوام ترین پیکربندی تبدیل کند. در پاسخ به تغییرات دما و رطوبت ناشی از تغییرات فصلی، تاب، منبسط یا منقبض نمی شود. به دلیل رطوبت کم، الوار ترمووود در برابر پوسیدگی مقاوم است. 

لازم نیست نگران قارچ یا باکتری باشید! اینها با استفاده از یک تکنیک تولید جدید و نوآورانه تولید می شوند که از به روزترین فناوری ترمووود استفاده می کند. فرآیند ترمووود دمای چوب طبیعی را تا بیش از 200 درجه سانتیگراد گرم می کند. به نوبه خود، این نه تنها هرگونه تغییر شکل و هر گونه مشکلی را که به طور طبیعی در طول زمان رخ می دهد به حداقل می رساند، بلکه چوبی بادوام تر از چوب اصلی به دست می دهد. اکنون می توانید ببینید که چگونه استفاده از چوب اصلاح شده حرارتی در هنگام ساختن بسیار مفید است!

مقیاس رتبه بندی تایمر + دوام

وقتی صحبت از سطح مقاومت در برابر پوسیدگی می شود، عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند کدام نوع درخت ممکن است برای استفاده ساختمانی بهترین باشد. وقتی به گونه‌های درختان نگاه می‌کنیم، بین مقاوم و غیرمقاوم تمایز وجود دارد. آنهایی که در برابر تجزیه مقاومت می کنند در رتبه 1 قرار می گیرند، در حالی که آنهایی که مقاومت کمتری دارند در رتبه های 2-4 پایین تر قرار می گیرند. به عنوان مثال، انواع بسیار بادوام مانند ساج تا 25 سال دوام می آورد. در حالی که انواع خاصی مانند کاج slantia به دلیل عدم مقاومت در برابر پوسیدگی و سایر اشکال تجزیه فقط حدود 5 سال دوام می آورند.

images_1680048545_642381a10749d.jpeg

چوب کلاس 4

نمونه هایی از الوارهای کلاس 4 عبارتند از کاج بریده بریده، صنوبر و رادیاتا. این نوع الوارها به بهترین وجه در محیط هایی استفاده می شوند که در طول سال ثابت می مانند. هنگامی که با استفاده از فرآیند ترمووود UTS UTV درمان می شود، یکپارچگی آن در سطح بالایی قرار دارد.

چوب کلاس 3

کلاس 3 و شامل الوارهایی مانند مسمیت و کری و صنوبر داگلاس است. این کلاس به بهترین وجه برای سازه هایی که در تماس مستقیم با زمین یا آب نیستند استفاده می شود. به عنوان مثال، ریل های عرشه یا چوب های ساختمانی خارجی.

چوب کلاس 2

کلاس 2 بادوام است و می تواند عناصر در حال تغییر را تحمل کند. سدر نمونه بارز چوب کلاس 2 با کیفیت است. سدر درمان نشده معمولا بین 15 تا 30 سال دوام می آورد، در حالی که سرو درمان شده می تواند حتی بیشتر دوام بیاورد. 

چوب کلاس 1

چوب کلاس 1 شامل چوب ساج، زبان گنجشک و جراح است. این چوب ها فوق العاده بادوام هستند و اغلب می توانند بیش از 25 سال عمر کنند. بسته به کاربرد و نوع آب و هوایی که در آن زندگی می کنید، این چوب تصفیه شده در واقع می تواند تا 60 سال دوام بیاورد. این گزینه برتر نسبت به چوب تصفیه نشده است.

تولید چوب ترمو برای کدام کشور است؟

تولید چوب ترمو در حال حاضر در بسیاری از کشورها انجام می شود، اما بیشترین تولید این نوع چوب در کشورهای اروپایی انجام می شود، به خصوص در کشورهایی مانند فنلاند، سوئد، نروژ و آلمان. همچنین، تولید چوب ترمو در آمریکای شمالی و کانادا نیز رو به رشد است. اما اگر به دنبال یک کشور خاص هستید که تولید کننده چوب ترمو باشد، باید به صورت دقیق تر در مورد آن کشور تحقیق کنید.

تولید چوب ترمو، یک فرایند حرارتی است که برای بهبود مقاومت چوب در برابر عوامل آب و هوایی و حشرات استفاده می شود. تولید این نوع چوب در کشورهای مختلفی انجام می شود، اما کشورهایی که در این حوزه به صورت صنعتی فعالیت می کنند عبارتند از:

فنلاند
سوئد
نروژ
آمریکا
کانادا
ژاپن
چین
استرالیا
البته ممکن است که در دیگر کشورها نیز تولید چوب ترمو به صورت محدود انجام شود، اما کشورهای فوق به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان این نوع چوب شناخته می شوند.

images_1680048585_642381c94f623.jpeg

چوب اصلاح شده حرارتی - چیست؟

کشتی های چوبی وایکینگ چگونه اثرات خورنده آب نمک را تحمل کردند؟ دریانوردان نوردیک چوب خود را با آتش درمان می کردند. درک معاصر ما از چوب اصلاح شده حرارتی از فنلاندی‌هایی است که فناوری اصلاح حرارتی را در دهه 1990 ایجاد کردند. بنابراین دقیقاً چوب اصلاح شده حرارتی چیست؟ به طور خلاصه، این چوب است که با اصلاح آن با حرارت، بسیار بادوام تر شده است.

علاوه بر افزایش دوام، اصلاح حرارتی تعدادی از خواص را به چوب اضافه می کند که آن را به یک ماده ساختمانی بسیار مورد توجه تبدیل می کند. با بهبود پایداری ابعادی، چوب نسبت به تغییرات رطوبت واکنش نشان نمی دهد، به همین دلیل است که یک ماده عالی برای روکش بیرونی، عرشه، سونا و گرمایش از کف است. چوب به سادگی رطوبت کمتری را نسبت به چوب اصلاح نشده جذب می کند. خطر ابتلا به کپک و کپک را کاهش می دهد و گرما را بهتر تحمل می کند. همه اینها در حالی که خواص طبیعی چوب را با چندین ویژگی بهبود یافته از جمله لحن زیبا و عمیق و یکنواخت حفظ می کند.

برای خرید و مشاهده رنگ ترمووود به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید

مثل پختن نان

اصلاح حرارتی کمی شبیه پختن نان است. این فرآیند در یک کوره مخصوص طراحی شده انجام می‌شود - یک کوره حرارتی، جایی که حسگرها اطلاعات را به رایانه‌هایی ارسال می‌کنند که دائماً توسط متخصصان تغییرات حرارتی نظارت می‌شوند.

به منظور اطمینان از بالاترین کیفیت،  Thermory از فرمول ویژه اصلاح حرارتی استفاده می کند که حاصل 15 سال تلاش و تجربه است. با این حال، تمام تولیدکنندگان اصلاح حرارتی از یک اصل پیروی می کنند: حداکثر ظرف 48 ساعت دمای چوب تا 215 درجه افزایش می یابد و رطوبت تعادلی را کاهش می دهد که با یک فرآیند خنک کننده دنبال می شود. هیچ ماده شیمیایی در این فرآیند استفاده نمی شود، فقط از گرما و بخار استفاده می شود.

خاکستر و کاج

رایج ترین الوار مورد استفاده خاکستر و کاج است. خاکستر ترموری دارای رنگ شکلاتی غنی است. کاج ترموری بیشتر عسلی رنگ است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید بر رنگ چوب اصلاح شده حرارتی نیز تأثیر می گذارد: درست مانند چوب اصلاح نشده، بدون نگهداری منظم محافظ، خاکستری نقره ای می شود.

چوب حرارتی یک  ماده سازگار با محیط زیست و چشم نواز با خواص بهبود یافته است که برای استفاده ، در خانه ها و همچنین در مکان های عمومی، همه به لطف دوام بالای آن بسیار عالی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها