جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدحسن مردانی اظهار کرد: تعداد اخبار تولیدی منتشر شده از سوی مجموعه معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۹۴۲۰ خبر بود که در سال ۱۴۰۱ به ۱۲ هزار و ۷۹ خبر رسید و با رشد ۲۸ درصدی روبهرو بوده است.
وی افزود: این تغییر شامل ۶۲ درصد افزایش خبر در معاونتها، ۳۲ درصد در مناطق پانزدهگانه و ۱۲ درصد در سازمانها بوده است.
معاون برنامهریزی اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان با اشاره به مجموعههایی که بیشترین تعداد خبر را در در سال ۱۴۰۱ تولید و منتشر کردهاند، تصریح کرد: در بین معاونتها، معاونت حملونقل و ترافیک با ۱۱۰۶ خبر، در میان مناطق پانزدهگانه، منطقه ۹ با ۳۷۸ خبر و در میان سازمانها، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با ۱۶۸۸ خبر، رتبههای نخست تولید خبر را به خود اختصاص دادهاند.
وی با تأکید بر رشد چشمگیر روند فعالیت خبری و رسانهای معاونتهای شهرداری اصفهان طی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: معاونت حملونقل و ترافیک با ۲۳۱ درصد رشد نسبت به آمار سال قبل، در صدر فهرست افزایش آمار اخبار معاونتها قرار دارد و پس از آن معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی با ۱۱۲ درصد و معاونت مالی و اقتصادی با ۶۹ درصد رشد نسبت به سال گذشته در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
مردانی با اشاره به روند فعالیت سازمانهای شهرداری اصفهان گفت: سازمان پایانههای مسافربری با ۸۸۳ درصد رشد نسبت به میزان خبر تولیدی در سال قبل، رتبه نخست درصد رشد را به خود اختصاص داده است و پس از آن، سازمان حملونقل بار با ۴۴۲ درصد و سازمان نوسازی و بهسازی با ۲۶۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
وی سازمانهای اتوبوسرانی، خدمات موتوری و قطار شهری به ترتیب با ۱۴۴، ۲۹ و ۲۸ درصد رشد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، در صدر افزایش تولید خبر بودهاند.
معاون برنامهریزی اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان درباره فعالیت خبری مناطق پانزدهگانه شهرداری ادامه داد: در میان مناطق، منطقه ۱۱ با بیش از ۳۵۱ درصد افزایش تولید خبر نسبت به سال گذشته در صدر رشد تعداد اخبار مناطق قرار گرفته و مناطق ۹ و ۲ به ترتیب با بیش از ۲۱۲ و ۱۶۴ درصد افزایش نسبت به تعداد اخبار خود، در سال ۱۴۰۰ جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادهاند.
وی با اشاره به تغییر رویکرد این اداره کل در خصوص تعامل با رسانهها و ارتقای کمی و کیفی عملکرد رسانهای شهرداری، خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای تخصصی بازدید از فعالیتها و پروژههای شاخص شهرداری اصفهان، برگزاری نشستهای گپ و گفت صمیمانه مدیران شهری با خبرنگاران و تغییر در سیاستگذاری و هدفمندسازی حمایت از رسانهها از جمله اقدامات مؤثر در این دوره بوده که منجر به افزایش کمی و ارتقای کیفی فعالیتهای رسانهای شهرداری اصفهان شده است.
هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد