جام جم آنلاین - خوزستان، محمد صادقی پور رئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت در این باره گفت: درپی خروج لوله های 8/7-2 اینچ از محل آنها که به عنوان مانکی برد Gشناخته می شود، طرح ایمن سازی و ارتقا جایگاه دکلبان در دستور کارکمیته عالی ایمنی شرکت قرار گرفت.
وی افزود: در نشست فنی با حضور قائم مقام مدیرعامل و شماری از مدیران و مسئولان عملیاتی و پشتیبانی در مدیریت فنی و مهندسی مقرر گردید در خصوص طراحی و اجرای یک نمونه استاندارد و ایمن از محل مهار لوله های 8/7 – 2 و 8/1 –3 مانکی برد (MONKEY BOARD) برای دکل های حفاری اقدام گردد.
صادقی پور اظهار کرد: در جلسه کاری دیگر در اداره بازرسی فنی شرکت این مهم به عهده اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 واگذار و پس از بررسی های فنی و کارشناسی، برای نخستین بار در صنعت حفاری با ارائه طرحی ابتکاری، یک نمونه طراحی و ساخته ساخته شد.
رئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت ملی حفاری ایران به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح ابتکاری با این توضیح که این تجهیز با کمترین هزینه و بالاترین ضریب ایمنی بر روی دکل حفاری 53 فتح نصب و مورد استفاده قرار گرفته است ، گفت: هم اکنون مشابه دیگر این تجهیز برای دستگاه حفاری ۲۵ فتح نیز ساخته و آماده نصب روی دکل می باشد و این طرح در سایر دکل های ملکی شرکت اجرایی خواهد شد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد