به گفته تحلیلگران اقتصادی سینما، معمولا این فیلمهای جدید اکران سینماها است که در صدر جدول گیشه هفتگی مینشیند و صدرنشینی دوباره جمعبندی در حالی که یک فیلم جدید و جنجالی هم روانه پرده سینماهای کرهجنوبی شده بود، یک اتفاق نادر و مثالزدنی به حساب میآید.
فروش نزدیک ۱.۵میلیون بلیط سینما در تعطیلات آخر هفته، فروشی بالای ۱۰ میلیون دلار را برای جمعبندی: راهی وجود ندارد، به ارمغان آورد و فروش کلی ۱۰ روز نخست آن را به رقم بسیار بالا و خوب ۶۰ میلیون دلار رساند. به گفته اهل فن، بیش از ۷۰ درصد تماشاگران در آخر هفته، به دیدن این اکشن کمدی ماجراجویانه رفتهاند.
در سومین قسمت این بلاک باستر کرهای، ما دونگ سیوک، بازیگر محبوب کرهای دوباره در قالب افسر پلیس لجوج و خشن اداره پلیس کره ظاهر شده که برای اجرای عدالت و قانون، حاضر است قانون را زیر پا گذاشته و با عوامل منفی داستان مبارزه کند. این بار هم او باید با دو دلال خطرناک موادمخدر مبارزه کرده و آنها را به دست قانون و عدالت بسپارد.
استقبال بسیار خوب تماشاگران از سومین قسمت این کمدی اکشن، باعث شد تا تنها طی ۱۰ روز، تعداد هفت میلیون بلیط برای آن فروخته شود. دومین قسمت فیلم سال گذشته طی سه هفته نمایش عمومی توانست به این رقم فروش بلیط برسد.
قسمت جدید تبدیلشوندگان در مقایسه با جمعبندی، تن به یک شکست سخت تجاری داد و با افتتاحیهای نزدیک سه میلیون دلار، نمایش عمومیاش را آغاز کرد. تحلیلگران اقتصادی سینما با توجه به این افتتاحیه بسیار پایین، میگویند تماشاگران کرهای این روزها بیش از گذشته مدافع تولیدات داخلی هستند و به بلاک باسترهای هالیوودی کممحلی و دهنکجی میکنند.
اشاره آنها به هزینه کلان تولید تبدیلشوندگان هفتم است که گفته میشود ۲۰۰میلیون دلار هزینه تولید آن شده و تهیهکنندگانش در کمپانی پارامونت امید زیادی به موفقیت بالای آن در کشور کرهجنوبی داشتند. گفته میشود پارامونتیها امیدوار بودند این اکشن حداقل بین ۵۰تا۷۰میلیون دلار در کرهجنوبی فروش کند که افتتاحیه حقیر سه میلیون دلاری آن، این امید را نقش برآب کرده است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد