در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان که یکشنبه ۵ آذر برگزار شد، طبق آرای هیئت داوران، نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتریان به شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، اعطا شد.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان با هدف تجلیل از نشانهای تجاری مشتری مدار و مسئولیت پذیر و با حضور برخی مدیران دولتی و چهرههای سیاستگذار حوزه تجارت و فعلان کسب و کار، برگزار شد.
دکتر سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران در حاشیه این مراسم تصریح کرد: در دنیای امروز مشتری مداری بهعنوان یک مزیت مهم رقابتی برای بنگاههای تجاری و اقتصادی به حساب میآید و این شرکت بهعنوان اولین و بزرگترین شرکت لبنی توجه به امر مشتری مداری را رسالت و وظیفه ذاتی خود میداند.
وی خاطر نشان کرد: پگاه تهران ضمن بکارگیری موضوعات مهمی نظیر «تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان»، «ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان» و «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالشهای کسب و کار» همواره سعی کرده سطح وفاداری مشتریان، جایگاه برند و پرچمداری در بازار رقابتی را حفظ و در بالاترین سطح ارتقاء دهد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد