در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان که یکشنبه ۵ آذر برگزار شد، طبق آرای هیئت داوران، نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتریان به شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، اعطا شد.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان با هدف تجلیل از نشانهای تجاری مشتری مدار و مسئولیت پذیر و با حضور برخی مدیران دولتی و چهرههای سیاستگذار حوزه تجارت و فعلان کسب و کار، برگزار شد.
دکتر سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران در حاشیه این مراسم تصریح کرد: در دنیای امروز مشتری مداری بهعنوان یک مزیت مهم رقابتی برای بنگاههای تجاری و اقتصادی به حساب میآید و این شرکت بهعنوان اولین و بزرگترین شرکت لبنی توجه به امر مشتری مداری را رسالت و وظیفه ذاتی خود میداند.
وی خاطر نشان کرد: پگاه تهران ضمن بکارگیری موضوعات مهمی نظیر «تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان»، «ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان» و «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالشهای کسب و کار» همواره سعی کرده سطح وفاداری مشتریان، جایگاه برند و پرچمداری در بازار رقابتی را حفظ و در بالاترین سطح ارتقاء دهد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
چند کلام با بهادر زمانی، بازیگر نقش سهراب
با کورش علیانی درباره اجرا و کارشناسیاش در چند برنامه محور مقاومت گفتوگو کردیم