سوگواره ملی بچه‌های اربعین در کرمان برگزار می‌شود

مراسم پایانی مهرواره ملی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان 23 آذر 1402 با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.
مراسم پایانی مهرواره ملی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان 23 آذر 1402 با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۵۶۳۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مراسم پایانی مهرواره ملی فرهنگی‌، هنری و ادبی بچه‌های اربعین در بخش‌های قصه‌گویی و پادکست و همچنین بیست‌ و یکمین همایش آفرینش‌های عاشورایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و با حضور برگزیدگان و تقدیر از آن‌ها 23 آذر 1402 در سالن باران اداره‌کل کانون استان برگزار می‌شود.
 

در این مراسم از میان 206 اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره ملی بچه‌های اربعین، از 9 نوجوان برگزیده در بخش قصه‌گویی و هشت نوجوان برگزیده در بخش ویدئوپادکست تقدیر خواهد شد. 

 

همچنین تقدیر از سه مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که بیشترین آثار ارسالی از اعضایشان را به این مهرواره داشتند قدردانی می‌شود.
 

برگزیدگان سوگواره ملی بچه‌های اربعین از استان‌های البرز، تهران، گیلان، اردبیل، کرمان، گلستان، قزوین و کرمانشاه هستند.
 

این در حالی است که مراسم پایانی بیست‌ و یکمین همایش استانی آفرینش‌های عاشورایی همزمان با اختتامیه سوگواره ملی بچه‌های اربعین با تقدیر از چهار اثر داستان، سه اثر نقاشی و سه عکس برگزیده برگزار خواهد شد. 
 

یادآور می‌شود فراخوان مهرواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی بچه‌های اربعین اردیبهشت‌ماه 1402 و همزمان با اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور در بخش‌های نقاشی و عکاسی، قصه‌گویی و ویدئوپادکست، شعرو داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
 

اختتامیه بخش هنری این مهرواره در بخش‌های نقاشی و عکاسی را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برعهده دارد و 20 آذر ماه این مراسم با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.
 

همچنین دبیرخانه بخش ادبی این مهرواره و داوری آثار شعر، داستان کوتاه و سفرنامه‌نویسی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام است و با برگزاری مراسم پایانی در دی‌ماه 1402 برگزیدگان این بخش معرفی می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها