پرونده تخلف بازار هرمزگان به ارزش بیش از سه میلیارد ریال ثبت شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان ثبت شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان ثبت شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۰۷

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان ثبت شد.

عبدالرضا پیروی منش بیان داشت: از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۲۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و عرضه کالا در هرمزگان انجام گرفته است.

وی، با اشاره به تشکیل ۳۷۵ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی در استان بیان کرد: مجموع تخلفات در ۴۲۸ بند بوده که بیشتر این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت است که پرونده‌های جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نشدن قیمت، این تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و موارد را گزارش دهند.

طبق اعلام سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان، ۵۰ تیم بازرسی در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان به صورت میدانی با مشارکت دستگاه‌های نظارتی بر بازار بندرعباس نظارت دارند و تا پایان ماه مبارک رمضان در شیفت‌های صبح، بعد از ظهر و شب ادامه خواهدداشت.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۸۸ هزار بازرسی از بازار و واحدهای صنفی هرمزگان انجام شده که بیش از ۶ هزار پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی با مبلغی افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیات‌ها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتار‌های تنش‌زا شود

ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

نیازمندی ها