به گزارش جام جم آنلاین،شهریار سرداری، رسیدگی به خرابیهای خط تلفن یا ضعف پهنای باند اینترنت را معطوف به ثبت تیکت در سامانههای مشخص شده عنوان کرده و اظهار کرد: در اپراتورهای خصوصی تلفن همراه با پشتیبانی از ضعف در آنتندهی، شماره ۱۹۵ در اختیار شهروندان است تا با ثبت شکایات خود، رسیدگی به مشکلات آنها انجام شود.
همچنین برای سیمکارتهای همراه اول، شماره ۹۹۹۰ مختص این کاربران بوده و میتوانند با تماس و ثبت شکایت، اقدام به پیگیری مشکل خود کنند.
وی افزود: سامانه تنظیم مقررات به آدرس cra.ir نیز برای شهروندان مهیا شده و میتوانند با ثبت شکایات خود و ارسال تیکت، ظرف چند روز آینده، منتظر برای حل نواقص پهنا و اینترنت خود باشند و تمامی اپراتورها موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به برطرف ساختن نواقص پهنا و باند، اقدام کنند؛ همچنین به طور جدی پیگیر هستیم تا به تمامی تیکتهای ارسال شده، پاسخ داده شود.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد