به گزارش خبرگزای جام جم آنلاین ؛ صابر شفیعی افزود: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و ... بوده است.
وی اظهار داشت:از این تعداد، ۳۹۰ مورد ثبت شماره همراه، ۱۴۰ مورد درخواست پیامک قبض، ۱۴ هزارو ۹۹۶ مورد درخواست قبض، ۶۳۹ مورد نصب علمک، ۵۴۰ مورد جابجایی علمک و ۲۴ هزارو ۹۷۷ مورد پرداخت قبض آنلاین بوده است.
شفیعی تصریح کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و ... انجام میشود.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام میشود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.
شفیعی افزود: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفهجویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود.
وی اظهار داشت: شرکت گاز ایلام از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»: