دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با استاندار؛

ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی استان در اولویت قرار گیرد

تغییر روش دریافت نوبت در مراکز درمانی هرمزگان

روش دریافت نوبت غیرحضوری در مراکز درمانی تامین اجتماعی هرمزگان تغییر کرد

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی، در هرمزگان راه‌اندازی شد.
مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی، در هرمزگان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۷۷۲

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی، در هرمزگان راه‌اندازی شد.


بیمه شدگان برای دریافت نوبت از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی https://nobat.tamin.ir، شماره تماس ۳۱۸۰_ ۰۷۶ و کد دستوری #۲۸*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* اقدام کنند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان از بیمه‌شدگان درخواست کرد تا از روش‌های یاد شده برای دریافت نوبت استفاده کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها