عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین:

همه توطئه‌های براندازانه در جمهوری اسلامی محکوم به شکست است

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

عبور از مشکلات با اتحاد

همان طور که مردم در انتخابات حضوری پرشور داشتند، اکنون نیروها، جناح‌ها و جریان‌های سیاسی باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند. برای رسیدن به این هدف و کسب نتیجه مطلوب‌تر باید شاهد هم افزایی، اتحاد و انسجام بیشتر آن‌ها باشیم.
همان طور که مردم در انتخابات حضوری پرشور داشتند، اکنون نیروها، جناح‌ها و جریان‌های سیاسی باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند. برای رسیدن به این هدف و کسب نتیجه مطلوب‌تر باید شاهد هم افزایی، اتحاد و انسجام بیشتر آن‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۴۶۴۲۳۸
نویسنده محمد بیات | عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس

چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان در حالی به پایان رسید که مشارکت خوب مردم ناامیدی دشمنان را در پی داشت، فراموش نکنیم رسانه‌های خارجی زیادی تلاش کردند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند. اما مشارکت خوب مردم اقتدار نظام را به تصویر کشید و سبب ناامیدی و یأس دشمنان کشور شد.

علاوه بر این شاهد برگزاری رقابتی آزاد، شفاف و سالم بودیم که در آن همه جریان‌های سیاسی نماینده داشتند به همین دلیل نیز رقابت خوبی بین کاندیدا‌ها ایجاد شد و این رویکرد به افزایش مشارکت نیز کمک کرد. در واقع همه کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها فرصت پیدا کردند که از برنامه‌هایشان برای ساخت آینده ایران بگویند و به این شکل مردم نیز برای ساخت آینده کشور به صحنه آمدند. به همین دلیل ما باید قدردان مردم کشورمان باشیم که همیشه پشتیبان نظام و کشورشان هستند.

برای قدردانی مناسب از مردم نیز دولت چهاردهم باید برای رفع مشکلات کشور به شکل ویژه‌ای تلاش کند و خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد. به عبارت دیگر اکنون زمان آن رسیده است که رئیس جمهور منتخب وعده‌های مطرح شده در برنامه‌های انتخاباتی را اجرایی کند. البته در این بین دیگر کاندیدا‌های ریاست جمهوری نیز باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند. در واقع همان طور که رهبر انقلاب در پیام اخیرشان فرموده‌اند، اکنون رقابت‌ها باید به رفاقت بدل شود و برای پیشرفت کشور باید از منابع انسانی جوان و انقلابی و مومن استفاده شود.

به این ترتیب باید گفت همان طور که مردم در انتخابات حضوری پرشور داشتند، اکنون نیروها، جناح‌ها و جریان‌های سیاسی باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند. برای رسیدن به این هدف و کسب نتیجه مطلوب‌تر باید شاهد هم افزایی، اتحاد و انسجام بیشتر آن‌ها باشیم، زیرا این رویکرد خروجی بهتری برای مردم و کشور خواهد داشت. لازم به یادآوری است که این روز‌ها مشکلات اقتصادی، گرانی مسکن، تورم و بیکاری مشکلات زیادی را برای جامعه ایجاد کرده است و برای بهبود شرایط نیاز است که مسئولان و جناح‌های سیاسی رقابت را به رفاقت بدل کنند و به شکلی برای حل مشکلات کشور تلاش کنند که مردم به آینده امیدوار شوند، چرا که پیروز واقعی انتخابات مردم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها