احیاء کارخانه‌های راکد در مسیر صنایع تبدیلی کشاورزی اهمیت چندبعدی دارد
دربازدید استاندار هرمزگان از شهرک صنعتی شماره دو بندرعباس مطرح شد؛

احیاء کارخانه‌های راکد در مسیر صنایع تبدیلی کشاورزی اهمیت چندبعدی دارد

تکمیل زنجیره تولید ورق آلمینیوم و کامپوزیت ساختمانی در همدان

مدیرکل صمت همدان از تکمیل زنجیره تولید ورق آلمینیوم و کامپوزیت ساختمانی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، وحید شانیان مدیرکل صمت استان همدان و دکتر ابوذر جمشیدوند مدیرکل دفتر ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی وزارت صمت و هیات همراه از طرح توسعه شرکت سنگ شیرپارس بازدید کردند.

مدیرکل صمت استان همدان در این بازدید گفت: این واحد در زمینه تولید انواع ورقهای آلومینیومی فعالیت دارد و به تازگی با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان توانست خط رنگ ورق های آلومینیوم و کامپوزیت ساختمان را راه اندازی کند.

شانیان با بیان اینکه طرح های توسعه این واحد صنعتی به همت و همراهی کارشناسان اداره کل صمت استان اجرا شده است، افزود: محصولات این واحد تولیدی علاوه بر جلوگیری از خروج ارز و تامین بخشی از نیاز داخلی زمینه صادرات این محصول را هم فراهم کند.

وی با تاکید بر تکمیل چرخه تولید ورق های آلومینیومی و کامپوزیت ساختمانی در استان همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر شرکت سنگ شیر پارس واحدهای صنعتی دیگری نیز در سطح استان فعالیت دارند که در زمینه تولید فویل آلومینیوم فعالیت دارند و صنعت استان را در تولید این محصول خودکفا کرده اند.

گفتنی است؛ در این بازدید وضعیت تولید و فروش محصولات این شرکت بررسی شد و همچنین مسائل و مشکلات موجود مورد رسیدگی قرار گرفت.

newsQrCode
برچسب ها: همدان صمت کارخانه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها