ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر در شهر کورائیم

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات تیم کاروان سلامت هلال احمر استان اردبیل در شهر کوارئیم خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۰۰

ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر در شهر کورائیم

به گزارش جام جم آنلاین،و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ایرج آقایی با بیان این مطلب ادامه داد: این طرح از ۱۵ الی ۱۷ مرداد با مشارکت گروه جهادی اعجاز مهر تهران در شهر کورائیم شهرستان نیر در حال ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی  به افراد کم برخوردار می‌باشد.
وی افزود: در بخش ارائه خدمات دندانپزشکی ۷ پزشک با ۷ دستیار دندانپزشک با استفاده از ۷ دستگاه یونیت، یک نفر متخصص زنان و زایمان، یک نفر پزشک عمومی و یک نفر روانشناس به جامعه هدف خدمات رایگان ارایه می‌دهند.
این مسئول افزود: خدمات ایستگاه سلامت، برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه، دیدار با خانواده محترم شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و عضوگیری از دیگر برنامه‌های اجرایی برای اهالی شهر کوارائیم می‌باشد.
آقایی با اشاره به اینکه تمامی این خدمات درمانی رایگان انجام می‌گیرد، ادامه داد: دارو‌های تجویز شده نیز به صورت رایگان تحویل مراجعین داده می‌شود.
لازم به ذکر می‌باشد که این خدمات با همکاری ۲۰ نفر از پرسنل و داوطلبان این جمعیت به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر در حال اجرا می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها