مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :

درخواست ها و شکایات مردم موجب بهبود مستمر خدمات می شود

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت درخواست ها و شکایات مردم را زمینه ساز بهبود خدمات دانست.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۲۹

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت با تاکید بر پاسخگویی سریع و دقیق به شکایات گفت: رسیدگی به درخواست های مشترکین موجب رضایتمندی مردم و به تبع آن ارتقاء وجهه و برند سازمان خواهد شد.

در همین راستا اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و شفاف به مشترکین به کار بسته و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات در سایت و وب اپلیکیشن (نرم افزار تحت وب) شرکت تا حد زیادی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین صرفه جویی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این جلسه درخصوص منتظرین نصب علمک و روند اعطای انشعاب گاز، گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده در تلاشیم تا زمان نصب انشعابات در همه شهرستان ها به حداقل زمان ممکن رسیده و نسبت به سنوات گذشته با سرعت بیشتری به انجام برسد.

وی با قدردانی از همه مشترکینی که به سامانه رسیدگی به شکایات شرکت گاز پیام ارسال کرده اند، بیان کرد: درخواست ها و شکایات مردم عزیز موجب نمایان شدن فرصت های بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

جمال نیکویی در خاتمه با تاکید بر چابکی هر چه بیشتر سازمان برای خدمت رسانی به مردم و مشترکین، گفت: باید در کنار راه های سنتی و معمول، از فناوری های نوین همچون نرم افزار موبایلی برای اطلاع رسانی، پاسخگویی و ارائه خدمات هر چه بهتر استفاده کنیم.

همچنین در این جلسه گزارشی از پاسخگویی به شکایات ارائه شد و در ادامه پيام هاي ورودي سامانه CRM به تفکیک مورد بررسي قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها