رئیس سازمان بسیج رسانه البرز

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

جشنواره طنین مختص بانوان خبرنگار به همت بسیج رسانه برگزار می شود

رئیس بسیج رسانه استان تهران از برپایی جشنواره مذهبی ابوذر، طنین و برگزاری مراسم مذهبی سوگواره در اربعین امسال خبر داد
کد خبر: ۱۴۶۸۴۲۱

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مصطفی قاضی زاده رئیس بسیج رسانه استان تهران در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران از برپایی جشنواره مذهبی ابوذر، طنین و برگزاری مراسم مذهبی سوگواره در اربعین امسال خبر داد و گفت: امسال جشنواره رسانه ابوذر برای نهمین سال در استان تهران به مرکزیت شهرستان ری و با  موضوعاتی چون تیتر، گزارش، پادکست و سایر موارد رسانه ای برگزار خواهد شد و اختتامیه این جشنواره دی ماه سالجاری برپا می شود.
وی ادامه داد: جشنواره طنین مختص بانوان خبرنگار است، در این جشنواره بانوان خبرنگار می توانند آثار خود را از بازه زمانی اول فروردین سالجاری تا مهرماه مصادف به هفته دفاع مقدس به دبیرخانه آثار در شهرستان بهارستان در حوزه های مختلف رسانه ای ارسال کنند.
رئیس بسیج رسانه استان تهران خاطر نشان کرد: همایش سوگواره اربعین در حوزه استانی از ۱۸ مرداد آغاز شده و تا فردای اربعین ادامه خواهد داشت، این جشنواره به مرکزیت باقر شهر با موضوعات تیتر، گزارش، عکس، موشن گرافی، پادکست و سایر آثار رسانه ای برگزار و اختتامیه آن بعد از اربعین در شهر ری ، حرم سید الکریم برگزار خواهد شد.
قاضی زاده یادآور شد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در پیام رسان  روبیکا یا ایتا به شماره ۰۹۳۰۸۶۷۵۰۷۶ ارسال نمایند.
گفتنی است: شرکت در این سه جشنواره رسانه ای برای خبرنگاران و تمام علاقمندان حوزه رسانه با ارسال آثار خبری (پادکست، خبر، گزارش و عکس) آزاد است‌ و محدودیت سنی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها