شطرنج بازان برتر اردبیل مشخص شدند

برترین شطرنج‌بازان استان اردبیل پس از اتمام رقابت ۹۰ نفر در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی این استان، مشخص شدند.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۷۷

شطرنج بازان برتر اردبیل مشخص شدند

به گزارش جام جم آنلاین،مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان اردبیل که با شرکت ۹۰ بازیکن از سراسر استان در شش جدول جداگانه به روش سوئیسی برگزار شد، به اتمام رسید و برترین‌های این مسابقات مشخص شدند.
در زیر ۱۶ سال یزدان صفری از شهرستان مشکین‌شهر مقام اول، علیرضا الفی از شهرستان اردبیل مقام دوم و شهاب اختری از شهرستان پارس‌آباد به رتبه سوم دست یافتند.
در زیر ۱۴ سال مقام اول را امیرمهدی قهرمانی از شهرستان اردبیل، مقام دوم را طا‌ها افشار از شهرستان مشکین‌شهر و مقام سوم را آرتین خدایی از شهرستان مشکین‌شهر و مقام چهارم را مهدی نوری شهرستان مشکین‌شهر کسب کرد.
در زیر ۱۲ سال علی نیکخو از شهرستان مشکین، لی صادقی از شهرستان مشکین‌شهر و سایمان عباسی از شهرستان اردبیل ماهان ارشادی‌فر از شهرستان اردبیل به ترتیب اول تا چهارم شدند.
در زیر ۱۰ سال این مسابقات نیز اردبیلی‌ها خوش درخشیدند و سبحان میرزایی، الیار شیخی، دانیال مرادی نژاد و آرمان شیخ جباری در سکوی اول تا چهارم مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان اردبیل ایستادند.
در زیر ۸ سال: محمدرضا ابراهیمی زارع از شهرستان اردبیل، آریان فتحی کیان از شهرستان اردبیل، رادین شاکر از اردبیل شهرستان اردبیل محمدحسین نوری از شهرستان پارس‌آباد رتبه‌های اول تا چهارم شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان اردبیل را کسب کردند.
در زیر ۶ سال نیز هیرا عفت پرور از شهرستان اردبیل اول شد و مبین نفیسی از شهرستان اردبیل رتبه دوم و مقام سوم و حسین کاظمی از شهرستان مشکین‌شهر سوم شدند.
داوران مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان اردبیل ایلیا اشرفی، زهرا صادقی و سرداور مسابقات نیز صابر اشرفی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها