مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:

ورود ناوگان اتوبوسی زوار پاکستانی اربعین حسینی به خاک ایران، برای اولین بار

برای نخستین بار ناوگان اتوبوسی زوار پاکستانی اربعین حسینی در قالب شش دستگاه از پایانه مرز ریمدان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۰۶

ورود ناوگان اتوبوسی زوار پاکستانی اربعین حسینی به خاک ایران، برای اولین بار

به گزارش جام جم آنلاین،شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در بازدید از عملیات خدمات رسانی در پایانه مرزی ریمدان به زوار حسینی از کشورپاکستان گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و استانداری سیستان و بلوچستان، این اتفاق مهم در حوزه تردد زوار اربعین رقم خورد و تاکنون شش دستگاه اتوبوس از ناوگان زوار پاکستانی از طریق مرز ریمدان وارد کشور شده است و پیش‌بینی شده است که این تعداد در روز‌های آینده افزایش یابد.

وی بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین تأکید کرد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شده و در دستور کار قرار دارد.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان افزود: همچنین تدابیر لازم برای جابه‌جایی مطلوب زائران از پایانه مرزی ریمدان به سمت استان کرمان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از طریق هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام شده که همه این اقدامات حاکی از مهیا بودن شرایط برای پذیرش زوار پاکستانی دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرزهای غرب کشور با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.
شهرام مبارکی با اشاره به آغاز انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور افزود: با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان، ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار است.
وی همچنین از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه برای بازگشت زوار از مرزهای غربی به کشور خبر داد و گفت: تیم هشت نفره با چهار دستگاه گشت راهداری به مرز شلمچه اعزام و تاپایان اجرای طرح اربعین به صورت دائم مستقر بوده و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
وی افزود: با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، راهداران سیستان و بلوچستان در ایام اجرای طرح اربعین حسینی در پایانه‌ مرزی شلمچه مستقر می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: هماهنگی لازم نیز با انحمن های صنفی و مدیران شرکت‌های مسافری شده تا ناوگان مسافری بصورت یکسر خالی به مرزهای غربی اعزام کنند تا هنگام برگشت زائران از کشور عراق، ناوگان برای برگشت فراهم باشند.
وی گفت: تیم های اعزام شده تا ۱۰ شهریور در مرز شلمچه اقدامات و هماهنگی‌های لازم را برای بازگشت زائران اربعین به سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها