مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی در بازدید از کویرتایر:

خدمات درمانی تامین اجتماعی درخراسان جنوبی ارتقاء می یابد

افزایش ۱۷ درصدی تولید انواع تایر رادیال سواری در کویر تایر

تولید انواع تایر رادیال سواری در کویر تایر خراسان جنوبی امسال ۱۷ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۴۶۹۳۳۵

افزایش ۱۷ درصدی تولید انواع تایر رادیال سواری در کویر تایر

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۴۳۰ هزار حلقه انواع تایر سواری در سه ماهه نخست امسال در کارخانه کویرتایر خراسان جنوبی تولید و روانه بازار مصرف شده است.

زینلی افزود: این میزان تولید همسو با فرامین رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) محقق شده است.

زینلی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری، ۴۳ سایز و طرح مختلف ازانواع تایررادیال سواری با اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در شرکت کویرتایرتولید شده است افزود: ازاین تعداد، ۳ سایز و طرح جدید برای اولین بار در این کارخانه طراحی و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویر تایر با بیان اینکه برای اولین باردرکشور، تایرخودرو‌های برقی، آفرود و پنچررو در این شرکت تولید شد افزود: همچنین شرکت کویرتایر با تولید انبوه سایز آفرودی ۲۸۵/۷۰R۱۷ خودروسازان داخلی را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

زینلی افزود: این شرکت طرح توسعه جدید به ارزش بیش از ۱۱ هزار همت معادل ۲۳۰ میلیون دلار را در دستور کار داشته تا ظرفیت تولید این شرکت از ۴۵ هزارتن به بیش از ۹۵ هزار تن در سال‌های آینده افزایش یابد.

پارسال شرکت با افتتاح خط تولید ۱۴ هزار تن تایرخوردو‌های شاسی بلند suv/cuv تقریبا هر سه ماه یک طرح و تولید جدید عرضه و رونمایی کرده که هنوز طرح‌های زیادی در نوبت اعلام و رونمایی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها