رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد:

صدور ۲۸ فقره پروانه بهره برداری در استان

صدور پروانه بهره برداری ۲۳ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی فارس از صدور پروانه بهره‌برداری ۲۳ واحد تولیدی بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحد‌ها بیش از ۲۲۹ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.
کد خبر: ۱۴۶۹۳۵۷

صدور پروانه بهره برداری ۲۳ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی

به گزارش جام جم آنلاین،محمود باصری با بیان اینکه این تعداد پروانه بهره‌برداری از ابتدای امسال تا پایان تیر صادر شده است، گفت: مبلغ سرمایه‌گذاری این واحد‌های صنایع تبدیلی بیش از ۴ هزار و ۵۷ میلیارد ریال است.
وی افزود: راه‌اندازی این واحد‌ها باعث کاهش ضایعات بخش کشاورزی به بیش از ۹ هزار تن می‌شود.
باصری به نوع فعالیت این واحد‌ها اشاره کرد و گفت: سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر، بسته‌بندی زعفران، حبوبات و خشکبار، تولید عرقیات، برنج کوبی و تولید انواع قهوه، شوریجات و ترشیجات، واحد تولید کنسرو خیار شور، تولید نبات، واحد‌های تولیدی انواع فرآورده‌های حاصل از دانه قهوه، چای، لواشک و آلوچه، واحد بسته‌بندی میوه تازه و بسته‌بندی عسل از جمله این واحد‌ها هستند.
باصری، ظرفیت تولید واحد‌های مذکور را ۴۳ هزار تن اعلام کرد و افزود: ظرفیت جذب ماده خام این صنایع تبدیلی بیش از ۵۳ هزار تن است و در شهرستان‌های استهبان، کازرون، شیراز، پاسارگارد، فیروزاباد، نیریز، ممسنی، داراب، رستم، مرودشت، آباده، لامرد و جهرم واقع شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها