مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه؛

مه شدید ۳ پرواز فرودگاه کرمانشاه را لغو کرد

برقراری پرواز مستقیم اردبیل ـ نجف

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از برقراری پرواز مستقیم اردبیل به نجف خبرداد.
کد خبر: ۱۴۶۹۵۶۴

برقراری پرواز مستقیم اردبیل ـ نجف

به گزارش جام جم آنلاین،محمد قصابی گفت: در مجموع برای ۲۹ و ۳۱ مردادماه، ۶ پرواز با همکاری شرکت هواپیمایی آتا و زاگرس در نظر گرفته شده تا زائران عتبات عالیات استان اردبیل بتوانند در ایام اربعین حسینی حضوری باشکوه در این همایش جهانی داشته باشند.
وی تصریح کرد: پرواز‌ها ساعت ۷:۴۵ دقیقه و ۱۰ صبح انجام می‌شود و تاکنون بلیت تمامی صندلی‌های این پرواز‌ها به فروش رسیده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل هزینه رفت و برگشت این پرواز‌ها را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: فروش بلیت چارتلی برای اربعین حسینی همچنان ممنوع بوده و گزارشی از تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در استان اردبیل در این زمینه به ثبت نرسیده است.
قصابی افزود: هم‌استانی‌ها چنانچه تخلفی را در فروش بلیت مشاهده کردند، می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی فرودگاه‌های استان نسبت به ارائه شکایت و یا گزارش تخلفات اقدام کرده تا برخورد جدی را با متخلفان شاهد باشیم.
وی ورود تعزیرات حکومتی را به حوزه نظارتی بر نرخ بلیت ارائه شده برای زائران یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا بدون کوچکترین تخلفی از سوی شرکت‌های هواپیمایی با نرخ مصوب امکان جابجایی مسافران از طریق فروگاه اردبیل و با پرواز مستقیم اردبیل به نجف و بالعکس اتفاق بیفتد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در ادامه اضافه کرد: ما آمادگی داریم در صورت تمایل شرکت‌های هواپیمایی استمرار این پرواز‌ها را به صورت مستقیم از اردبیل به نجف شاهد باشیم که قطعا در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها نیز انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها