مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات احداث خیابان اطشاران با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث خیابان اطشاران به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۰۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد صیرفی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: احداث و بازگشایی خیابان اطشاران یکی از مطالبات اهالی منطقه ۱۰ بود که به دلیل مشکلات قانونی و تفکیکی کوره نقش‌جهان معطل مانده بود، اما با پیگیری‌های صورت‌گرفته و از طریق کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی و معماری، این معضل برطرف و مسائل تملک آن رفع شد، بنابراین در سال جاری این پروژه را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه اطشاران، محله‌ای پر تردد و حادثه‌خیز است، افزود: عملیات احداث خیابان اطشاران به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۶ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: محله اطشاران از محلات قدیمی این منطقه و نیازمند اقدامات ویژه برای بهبود وضعیت زندگی شهروندان است. به همین منظور، پروژه‌های بازآفرینی همچون احداث پارک اطشاران، ایجاد سرویس بهداشتی مقابل امامزاده و طراحی دیوارنگاره‌ها در دستور کار قرار گرفته‌اند تا کیفیت زیست‌پذیری این منطقه ارتقا یابد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها