شناسایی 400 نوع ماده مخدر در ایران | تلاش مافیای مواد مخدر برای قبح‌زدایی از اعتیاد
 معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

شناسایی 400 نوع ماده مخدر در ایران | تلاش مافیای مواد مخدر برای قبح‌زدایی از اعتیاد

مخدرهایی خطرناک با اسم‌های عجیب

کارتل‌ها و مافیای مواد مخدر برای جذب بازار جدید و از دست ندادن بازارهایشان هر از چندگاهی مخدر جدیدی با اسمی عجیب و غریب وارد بازار می‌کنند تا بتواند همچنان این تجارت میلیارد دلاری را ادامه دهند.
کد خبر: ۱۴۶۹۸۷۳
نویسنده وحید اخباری - تپش
 
حال اینکه اگر مخدرهای جدید بررسی شوند متوجه می‌شوید همان مخدرهای قدیمی است که باموادشیمیایی ترکیب و به عنوان مخدر جدید وارد بازار می‌شوند.بیشتر مخدرهای جدیدبرپایه هروئین وپیش‌سازهای شیمیایی تولید شیشه ساخته شده و برخلاف مخدرهای سنتی، اثر تخریبی بسیار زیادی دارند. 

سورچی 
این روزهامخدر جدیدی درکف خیابان‌های جنوب تهران دراختیارمعتادان خیابانی قرارمی‌گیرد که جایگزین هروئین شده و قیمت پایین‌تری دارد. این مخدر ترکیبی از هروئین و قرص‌های خواب‌آور و اعصاب و روان است. 

غبار میمون 
پس ازمصرف به فرد معتاد حس کاذب قدرتمند بودن می‌دهد وباعث می‌شود فردفکرکند قدرتمند بوده و کسی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. این مخدراثرات منفی زیادی روی قلب ومغزمصرف‌کننده گذاشته وبعد ازمدتی فرددچارسکته شده وجانش را از دست می‌دهد. 

کیمیکال 
درحال حاضر کیمیکال ارزان‌ترین مخدر موجود در ایران است.فرد با اولین مصرف وابسته آن شده وترکش بسیار سخت است. این مخدر در ایران با مخلوط کردن هروئین با مواد شیمیایی مثل چاه‌باز‌کن، تولید می‌شود.

مجیک ماشروم 
این مخدرکه قیمت بالایی دارد جزو مواد مخدر توهم‌زاست که باعث می‌شودفردمصرف‌کننده توهم بزند.بسیاری از مصرف‌کنندگان مجیک ماشروم بعد ازمصرف اگر به دشت وباغ بروند فکرمی‌کنندریشه درختان با آنها صحبت می‌کنندوساعت‌ها بی‌حرکت دریک نقطه می‌مانند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها