استاندار سمنان خبر داد

ایجاد ۲۲۱۲ نفر فرصت شغلی جدید با افتتاح پروژه‌های هفته دولت

استاندار سمنان از ایجاد ۲۲۱۲ نفر فرصت شغلی جدید با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۰۱۷۵
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی، اعتماد مردم بوده و هفته دولت بهترین فرصت برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردها و خدمات و تقویت اعتماد ملی مردم است.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات مناسب از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روستای قلعه‌آقا شاهرود، زادگاه مرجع تشییع جهان اسلام، آیت‌الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی را بتوانیم به عنوان قطب فرهنگی دینی به جهان اسلام معرفی کنیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سفر دور دوم شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به استان سمنان به بهترین شکل ممکن برگزار شد و مصوبات سفر دور اول نیز به خوبی به انجام رسید که امری بسیار حائز اهمیت است.

هاشمی تصریح کرد: دیدار چهره به چهره با مردم، برنامه‌های مردم محور، برپایی میز خدمت، افتتاح پروژه‌ها، نشست با نخبگان و خانواده شهدا، برنامه‌های متعدد در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌های هفته دولت سال‌جاری در استان سمنان است.

وی ادامه داد: ۷۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت ۱۴۰۳ در سطح استان سمنان با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۶۷۵ پروژه عمرانی و مابقی اقتصادی است.

استاندار سمنان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای دو هزار و ۲۱۲ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد شده است و عملیات اجرایی ۱۰۸ پروژه توسط بخش خصوصی در شهرداری‌ها نیز آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها