۹۱ طرح گاز رسانی در خراسان شمالی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ۹۱ طرح گاز رسانی در این استان به میزان سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۰۳۳۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمود هاشمی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: از مجموع این طرح ها ۷۳ طرح با ۹۱۰ میلیارد ریال مربوط به طرح های قابل افتتاح است. وی تصریح کرد: ۱۸ طرح نیز با ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در خصوص طرح های مورد بهره برداری گفت: ۲۰ طرح مربوط به بازسازی و مقاوم سازی ایستگاه ها و تاسیسات گاز رسانی، ۲ طرح تقویت شبکه گاز رسانی، پنج طرح گازرسانی به طرح ملی جهش تولید مسکن، ۱۰ طرح گاز رسانی به سمت توسعه و شهرک های روستایی و ۲۶ طرح مربوط به گاز رسانی به واحددهای تولیدی و صنعتی است. وی در خصوص طرح هایی که به مناسبت هفته دولت گلنگ زنی خواهد شد تصریح کزد: از مجموع ۱۸ طرح ، چهار طرح مربوط به تقویت شبکه گازرسانی، هفت طرح گاز رسانی به طرح ملی جهش تولید مسکن، سه طرح گاز رسانی به سمت توسعه  و شهرک های روستایی، سه طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی  و یک طرح مربوط به مدیریت انرژی است. وی افزود:در سال گذشته ۱۰۵ روستای این استان از نعمت گاز برخوردار شدند که اکنون هیچ روستایی که دارای کد آبادی باشد وجود ندارد.

۹۱  طرح گاز رسانی در خراسان شمالی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

وی با بیان اینکه تمامی روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار شده اند تصریح کرد: پارسال ۳۵۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شد. خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که در ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند و اکنون تمامی شهرها و روستاهای اسن استان از نعمت گاز برخوردار هستند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها