مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان

خبر های منتشر شده در مورد انتصاب نماینده ولی فقیه استان حدس و گمان است

حجت‌الاسلام صمدزاده : تمام خبر های منتشر شده در خصوص انتصاب علمای مختلف استان فقط حدس و باز نشر آن است. 
کد خبر: ۱۴۷۱۳۵۰
نویسنده ابوالفضل شمسی

چند روزی است که حدس و گمان ها در مورد انتصاب نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری شدت گرفته و با انتشار خبرهایی از انتصاب نماینده ولی فقیه در استان، حرف و حدیث ها بیشتر شده و متأسفانه منجر به فضاسازی هایی نیز شده است.

 

حجت‌الاسلام حسن صمدزاده مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تمام خبر های انتصاب افراد چیزی جز حدس و گمان نیست و تا زمان اعلام حکم نماینده محترم ولی فقیه توسط دفتر مقام معظم رهبری از رسانه ملی، همه خبر های منتشر شده بی اعتبار است. 

حجت‌الاسلام صمد زاده در این باره گفت : تمام خبر های منتشر شده در خصوص انتصاب علمای مختلف استان فقط حدس و باز نشر آن است. انتصاب نماینده ولی فقیه با حکم مقام معظم رهبری است و تا دفتر ایشان از طریق رسانه ملی اعلام نکنند هیچ چیز قطعی نیست .

 

ایشان در مورد بررسی افراد و گزینه های احتمالی افزودن :گزینه هایی در دستور کار دفتر مقام معظم رهبری هست و بعد از بررسی گزینه های شناسایی شده، نماینده ولی فقیه در استان معرفی میگردد. 

 

ایشان در پایان افزودن: مردم و رسانه ها توجه داشته باشند که خبر انتصاب نماینده ولی فقیه توسط رسانه ملی منتشر خواهد شد تا آن زمان هیچ قطعیتی در مورد انتصاب افراد وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها