مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان البرز مطرح کرد:

تخفیف ۲ درصدی سود تسهیلات برای تعاون گران البرزی

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: بانک توسعه تعاون امتیازی برای تعاون گران در نظر گرفته است که می‌توانند از تخفیف ۲ درصدی سود تسهیلات پرداختی برخوردار شوند.
مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: بانک توسعه تعاون امتیازی برای تعاون گران در نظر گرفته است که می‌توانند از تخفیف ۲ درصدی سود تسهیلات پرداختی برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۶۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز، علی غیاثی در جمع اصحاب رسانه گفت:فرارسیدن هفته تعاون را به همه تعاون گران عزیز به ویژه بخش تعاون استان البرز تبریک عرض می‌کنم و آرزومندم که بتوانیم تعاون را به جایگاه واقعی خود که داشتن سهم ۲۵ درصدی از اقتصاد ملی است برسانیم.
وی در ادامه بیان کرد:تعاون یک بخش مقدس اقتصاد مردمی می‌باشد و اگر تعاون گران محترم با همدیگر متحد شوند می‌توانیم تعاونی‌های صادرات محور بیشتری را به جامعه معرفی کنیم.
غیاثی در ادامه افزود:ما از هفته تعاون سال اخیر تا به امروز در راستای ۴۸۳۵ پرونده، تسهیلاتی حدود ۲۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت داشتیم که از این مقدار در زمینه اعتبار اسنادی مجموع تعهدات ما ۵ هزار میلیارد ریال بوده و ۱۷ هزار میلیارد ریال هم در قالب ۳۲۸۰ پرونده به بخش تعاون پرداخت تسهیلات شده است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در رابطه با پرداخت تسهیلات در زمینه‌های مختلف این بانک اظهار داشت:طی سال گذشته ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج،۸۹ میلیارد ریال تسهیلات فرزند آوری،۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن،۲۰۱ میلیارد ریال تسهیلات به بهزیستی،۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد و ۱۲۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت داشتیم.
وی با تاکید برا اینکه بانک توسعه تعاون نگاه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد گفت:بانک توسعه تعاون یک خط اعتباری ویژه ار محل منابع داخلی خود برای بخش تعاون در نظر گرفته است که این مبلغ در سال ۱۴۰۱ بیست هزار میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۲ سی هزار میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۳ به رقم سه برابری رسیده و هشتاد هزار میلیارد ریال می‌باشد که در استان البرز از این خطوط اعتباری در مجموع سال گذشته هزار میلیارد ریال به بخش تعاون پرداخت داشتیم و برای سال جاری هم بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا خواهد کرد.
غیاثی در رابطه با امتیاز‌های ویژه در نظر گرفته شده بخش تعاون توضیح داد:بانک توسعه تعاون از محل منابع خود بانک برای تعاون گران عزیز امتیازی پیش بینی کرده است که آن‌ها می‌توانند از تخفیف ۲ درصدی سود تسهیلات پرداختی بهره‌مند شوند و همچنین بدون احتساب معدل و گردش حساب تا سقف ۱۰ الی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها