نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:

لزوم همکاری برای رفع مسائل و مشکلات محلات در مساجد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:

قدردانی نماینده ولی فقیه از مردم برای حضور در کنگره شهدای استان

شهدا با تأسی از سرو سالار شهیدان راه شیرین شهادت را انتخاب و با خون خود عزت، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۷۶
قدردانی نماینده ولی فقیه از مردم برای حضور در کنگره شهدای استان
 
به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر حسینی در اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد افزود: از حضور حماسی و با اخلاص مردم ولایت مدار و شهید پرور استان در دومین کنگره ملی شهدا کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با تشکر از متولیان برگزاری این کنگره از جمله سپاه  و تیپ ۴۸ فتح گفت: شهدا مقامی رفیع و بلندمتربه نزد خدواند دارند چرا که در میان مومنین افراد شاخصی همچون شهدا جان ارزشمند خود را در راه خداوند نثار کردند .
نماینده ولی فقیه افزود: تردیدی نیست که تداوم و استمرار این گونه محافل امری لازم و بهترین فرصت برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه است و ان شاالله در این راستا با بهره گیری همه ارزشها، شاهد اجرای باشکوه برنامه‌های معنوی سرشار از یاد شهدا خواهیم بود.
آیت الله حسینی تاکید کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا در واقع تلاش برای احیای ارزش‌های دینی در حوزه شهید و شهادت است، این کنگره مزین به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری شد و مسئولان و مردم مجدداً با حضور پرشور خود در کنگره شهدای این استان با رهبر خود پیمان بستند که تا زنده هستند به آرمان‌های امام و شهدا پایبند خواهند بود.
نماینده ولی فقیه اضافه کرد: شهدا با شهادت خود به ما طریق جاودانه شدن را آموختند و اگر الگوی امروز زندگی ما انسانیت، ایثار و فداکاری نباشد خسارت جبران‌ناپذیری مبتلا می‌شویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها