تعاون روستایی اردبیل ۲۰۵ تن محصول از گندمکاران خریداری کرد

خرید گندم استان اردبیل با افزایش ۳۲درصدی نسبت به سال قبل از مرز ۲۰۵ هزار تن در ۳۴مرکز خرید تعاونی های روستایی گذشت.
کد خبر: ۱۴۷۲۲۶۳

تعاون روستایی اردبیل ۲۰۵ تن محصول از گندمکاران خریداری کرد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل با اشاره به افزایش ۳۲ درصدی میزان خرید گندم در استان اردبیل نسبت به سال زراعی گذشته گفت: با احتساب میزان خرید مراکز اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، در مجموع ۳۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان اردبیل خریداری شده است.
ابوالفضل دشتبانی با پیش بینی خرید بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان اردبیل به نرخ تضمینی تا پایان فصل خرید بیان کرد: عملیات برداشت محصول گندم در همه شهرستان‌های استان اردبیل پایان یافته ولی روند خرید محصول مازاد بر نیاز کشاورزان ادامه دارد.
وی افزود: تاکنون ۵۶ درصد از مجموع ۳۶۸ هزار تن محصول گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان توسط تشکل‌های تعاونی روستایی به عنوان مباشر خریداری شده و تاکنون بر اساس برنامه، مقدار ۲۰۰ هزار تن از آن به سیلوهای مقاصد اعلامی حمل و تحویل شده است.
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل روند خرید محصول گندم را در مقایسه با سال قبل خوب ارزیابی کرده و از همکاری های تنگاتنگ و خوب مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل و کارکنان مراکز تقدیر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها