تبلیغات داوطلبان در چهارچوب قانون انتخابات نظام مهندسی باشد
دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی گلستان:

تبلیغات داوطلبان در چهارچوب قانون انتخابات نظام مهندسی باشد

دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان:

اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات نظام مهندسی گلستان اعلام شد

نعمایی، دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: دقایقی پیش مطابق وظیفه قانونی، جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت به پایان رسید و هیات نظارت تصمیم گیری نهایی خود را نسبت به کاندیداها و احراز صلاحیت آنها اعلام و لیست مورد نظر را به دفتر هیات اجرایی ارسال کرد.
نعمایی، دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: دقایقی پیش مطابق وظیفه قانونی، جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت به پایان رسید و هیات نظارت تصمیم گیری نهایی خود را نسبت به کاندیداها و احراز صلاحیت آنها اعلام و لیست مورد نظر را به دفتر هیات اجرایی ارسال کرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۳۱۲
نویسنده شبیر دائمی

نعیم نعمایی اظهار کرد: مطابق وظیفه قانونی، جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت به پایان رسید و هیات نظارت تصمیم گیری نهایی خود را نسبت به کاندیداها و احراز صلاحیت آنها اعلام و لیست مورد نظر را به دفتر هیات اجرایی ارسال کرد.

دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان افزود: در راستای اجرای بند هشت قسمت ب ماده سه فصل سوم نظامنامه انتخابات تمام الکترونیکی؛ فهرست داوطلبان تایید صلاحیت شده توسط ریاست هیات اجرایی به پیوست این مصاحبه منتشر خواهد شد.

وی گفت: جهت اطلاع در گروه عمران و نقشه برداری در مجموع ۳۰ نفر که به تفکیک ۲۷ نفر در مهندسی عمران و سه نفر در رشته نقشه برداری تایید صلاحیت قطعی شدند.

نعمایی ادامه داد: در گروه معماری و شهرسازی مجموعا ۱۱ نفر تأیید شدند که ۱۰ نفر در رشته معماری و یک نفر در رشته مهندسی شهرسازی تایید صلاحیت شد.

وی گفت: در گروه تاسیسات برقی و مکانیکی هم مجموعا ۱۴ نفر تأیید که از این تعداد ۹ نفر در رشته برق و پنج نفر در رشته مهندسی مکانیک به صورت قطعی صلاحیت آنها تایید شد.

دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان گفت: بدین ترتیب کل تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده ۵۵ نفر خواهد بود.

وی ادامه داد: مطابق جدول زمانبندی،  ۲۰ شهریور فهرست منتشر و داوطلبان از ۲۱ شهریور ماه به مدت دو هفته مجاز به تبلیغات هستند.

نعمایی بیان کرد: بنا به نظر هیات اجرایی و تصمیمی که گرفته شد، برای مشارکت حداکثری و ایجاد فضای انتخاباتی، کاندیداها تلاش خود را جهت حضور حداکثری و پرشور تر نمودن انتخابات داشته باشند.

وی گفت: از کاندیدا و هواداران آنها خواهش می کنیم نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب اقدام کنند و صرفا به تبلیغات شایستگی خود و کاندیدای مورد حمایت بپردازند.

نعمایی تصریح کرد: برابر شیوه نامه تبلیغات، شکل گیری هر گروهی مستلزم معرفی کتبی یک نفر به هیات اجرایی است تا فرد مورد نظر، رابط گروه و کانال با هیات اجرایی باشد.

دبیر هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان ادامه داد: کاندیداها و گروه های تبلیغاتی نسبت به آگاه سازی مهندسان و جامعه مهندسی برای ثبت نام آنها در سامانه IMS اقدام کنند.

وی افزود: طبق مذاکرات هیات اجرایی استان با دستگاه نظارتی کشور، الزام به پرداخت درایت سامانه حذف شد و صرفا تکمیل اطلاعات ملاک خواهد بود.

نعمایی گفت: با توجه به اینکه نرخ ثبت نام در این سامانه تا به امروز ۲۵ درصد بوده و این نرخ مشارکت پایین برای حضور در انتخابات به حساب می آید، لزوم ثبت نام در این سامانه برای احراز صلاحیت به عنوان رای دهنده لازم بوده لذا کاندیداها و هواداران آنها نسبت به افزایش این نرخ از طریق آگاه سازی افراد اقدام کنند.

وی بیان کرد: تا به این لحظه هیچ ابلاغیه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و دستگاه نظارت کشور مبنی بر تمدید زمان انتخابات به دست ما نرسیده است که در جلسه روز یکشنبه هیات اجرایی و هیات نظارت که در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد نیز ریاست دستگاه نظارت کشور به صراحت اعلام کرد که این زمان تمدید نخواهد شد اما چنانچه اطلاعیه جدیدی اعلام سود قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: به تمام داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز شده تبریک می گویم و امیدوارم شاهد انتخابات پر شوری با حضور ۵۵ کاندیدا از سلایق مختلف باشیم.

وی در خاتمه گفت: هیات اجرایی از کاندیداها و حامیان آنها انتظار دارد همان طور که تا به امروز ما را یاری و اخلاق انتخاباتی را رعایت کردند، طی مدت دو هفته آتی نیز همین روند ادامه داشته باشد تا زمینه کدورت و رنجش فراهم نشود و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا سازمان قوی و پویایی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها