رئیس شورای شهر گنبد کاووس خبر داد؛ 

طی بیست روز آینده از برترین های نخستین جشنواره رسانه ای «شهر ایده آل من» تجلیل می شود.

داوری آثار نخستین جشنواره رسانه ای  «شهر ایده آل من»  انجام و اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی بخش های مختلف و تاریخ دقیق مراسم اختتامیه طی روزهای آینده اعلام می شود.
داوری آثار نخستین جشنواره رسانه ای  «شهر ایده آل من» انجام و اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی بخش های مختلف و تاریخ دقیق مراسم اختتامیه طی روزهای آینده اعلام می شود.
کد خبر: ۱۴۷۲۳۳۶
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان نبی الله آخوندی با اشاره به ارسال بیش از، ۷۵٠ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت؛ آثار در قالب های صوتی، تصویری، رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، عکاسی و نقاشی ویژه کودکان بوده و خوشحالیم از اینکه هنرمندان و اصحاب رسانه از ۲۵ استان در این جشنواره مشارکت داشته اند و تلاش داریم در مناسبت های مهم پیش رو در هفته وحدت و هفته دفاع مقدس مراسم اختتامیه را برگزار کنیم. 
وی اضافه کرد؛ بیشترین آثار ارسالی در حوزه ی صوت(رادیو) و کمترین آثار مربوط به تصویر(ویدئو و موشن گرافی) است و بعضی از شرکت کنندگان سابقه شرکت و کسب عنوان های برتر در جشنواره های مختلف استانی، ملی و حتی بین المللی را دارند و این همراهی در کیفیت برگزاری جشنواره تاثیر بسیار مثبتی داشته است. 
رئیس شورای شهر گنبد کاووس ادامه داد؛ موضوع اصلی جشنواره مدیریت شهری و مواردی مثل کنترل و کاهش ترافیک، صیانت و تقویت فضای سبز و بافت قدیمی، فعالیت آتش نشانی و واحد خدمات شهری، شهروند قانونمدار در بخش های مختلف مثل پرداخت عوارض شهرداری و احترام به حق و حقوق دیگران است و در مراسم اختتامیه از آثار برار دو بخش ویژه انتخابات و نگاه ویژه به شهر گنبدکاووس هم تجلیل می شود.
آخوندی تاکید کرد؛ گنبد کاووس به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان متشکل از قومیت های مختلف قابلیت های زیادی در بخش های مختلف دارد و قطعا با خلاقیت هنرمندان، اصحاب رسانه و خبرنگاران امکان معرفی بهتر شهر، تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف در ابعاد گوناگون و در نهایت جذب گردشگر و ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم روند تندتری می گیرد.
شایان ذکر است، به گفته عباس رسول آبادی، دبیر نخستین جشنواره رسانه ای  «شهر ایده آل من» داوری آثار انجام و اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی بخش های مختلف و تاریخ دقیق مراسم اختتامیه طی روزهای آینده اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها