تغییر در آئین نامه هیئت وزیران جهت ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان پایتخت با پیگیری های فرمانداری تهران

خبرهای خوش فرمانداری تهران ویژه بازگشایی مدارس

قیومی فرماندار تهران: حمل و نقل عمومی در هفته اول مهر برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان رایگان و نیز هزینه های سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی در کل طول تحصیل رایگان شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، جلسه مشترک شورای ترافیک و ستاد خدمات سفر کلانشهر تهران، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور سعید بشیری معاون عمرانی فرماندار و ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری و سایر اعضا در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

معاون استاندار تهران در این جلسه با تاکید بر اهمیت و پیگیری های لازم در راستای شناورسازی ادارات و سازمانهای تهران اظهارداشت: شناورسازی ساعات ادارات، مرکز آموزشی، مراکز نظامی، اصناف مطابق مصوبه هیات وزیران انجام و رصد و پایش آن نیز توسط فرمانداری صورت می پذیرد.

قیومی با تاکید بر اهمیت اجرای قانون افزود: اگر مواردی خلاف قانون صورت بگیرد پیگیری های لازم و برخوردهای قانونی بدون مماشاتی انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سرویس مدارس و تامین امنیت دانش آموزان در کلانشهر تهران تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان است که با توجه به جلسات مکرر و تشکیل بیش از ۴۲جلسه رسمی ذیل سازمان های متبوع انجام شده و همچنین پیگیری های لازم نیز در راستای ایجاد محیط امن و آرام برای دانش آموزان انجام می شود.

فرماندار تهران اذعان کرد: مجموعه شهرداری، تاکسیرانی، آموزش و پرورش و مدیران مدارس در ساماندهی کامل سرویس مدارس نقش بسزایی دارند و با همراهی آن ها مسائل به درستی اجرایی می شود و اگر در موضوعی اولیای محترم شکایتی را داشتند حتما اعلام کرده و پیگیریهای لازم از سوی مراجع مربوطه انجام می شود.

وی با اشاره به پیگیری ماه های گذشته فرمانداری تهران در راستای اصلاح آئین نامه سال گذشته خاطرنشان کرد: پیگیری های فرمانداری تهران منجر به مصوبه جدید هیات وزیران شد که در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۶ ابلاغ شد، طبق این مصوبه اصلاحیه آئین نامه گذشته انجام شد که یکی از این اصلاحیه ها بهره گیری و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و مدیران مدارس برای ساماندهی سرویس مدرسه بود.

قیومی در ادامه بر اهمیت اجرای شناورسازی ساعات ادارات بر ارائه مشوق های لازم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت جابجایی دانش آموزان تاکید کرد.

معاون استاندار تهران با اشاره به دیگر پیگیری های فرمانداری تهران ویژه دانش آموزان استثنایی بیان کرد: پیگیری های فرمانداری تهران همچنین در حوزه دانش آموزان استثنایی منجر به خدمات رایگان سرویس مدارس این دانش آموزان عزیز شد.

وی در پایان همچنین به دیگر پیگیریها در راستای شاداب سازی و ایمن سازی مدارس در پایه های مختلف تحصیلی اشاره و یادآور شد: پیگیری برای شاداب سازی و ایمن سازی مدارس نیز از دیگر موضوعات مهمی بود که انجام شد و تا روز نخست مهرماه در همه مدارس انجام می شود تا دانش آموزان با دسترسی های مناسب و ایمن، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها