جام جم آنلاین اصفهان؛ ابراهیم کاویانی پور، درآئین معرفی بیستمین جایگاه سوخت ملحق شده به برند پالایشگاه اصفهان که با حضور معاونان و مدیران هلدینگ پترو پالایش اصفهان ومدیران شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزارشد ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل پالایشگاه اصفهان و همچنین تلاش های بی وقفه واحد برندینگ شرکت راهبر ترابر انرژی در اجرا و پیشروی این طرح، اظهار داشت: هدف گذاری ما، الحاق ۳۰۰ نازل طی یک سال بود اما امروز با افتخار اعلام می داریم طی ۱۰ ماه، موفق به جذب ۲۰ جایگاه عرضه سوخت مشتمل بر ۳۳۰ نازل ذیل برند پالایشگاه اصفهان شده ایم.
مدیرعامل راتا افزود: شرکت راهبر ترابر انرژی علاوه برعاملیت اجرای طرح برندینگ، آمادگی حمل فراورده های تولیدی پالایشگاه را به جایگاه های تحت برند دارد.
وی از جمله چالش های حوزه توزیع و عرضه سوخت را کسری فرآورده برای جایگاه دار و مصرف کننده نهایی دانست و در این راستا، اختصاص مخازن تحت اختیار پالایشگاه برای نگهداری و توزیع فرآورده های تولید شده اعم از بنزین و گازوئیل پیشنهاد داد.
کاویانی پور، همچنین انتقال صرف مسئولیت جایگاه های سوخت به شرکت های صاحب برند بدون هیچ گونه اختیار یا مدل اقتصادی را از نقاط ضعف مدل فعلی برندینگ جایگاه های سوخت اعلام کرد.
گفتنی است ، آئین معرفی بیستمین جایگاه سوخت ملحق شده به برند پالایشگاه اصفهان در جایگاه نگین گلدشت واقع در ناحیه نجف آباد برگزار شد.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد