مکالمه تلفنی رئیس جمهور و جانشین دفتر سیاسی حماس:

ایران ذره‌ای از حمایت فلسطین کوتاه نیامده است

رییس‌جمهور در سازمان ملل اعلام کرد؛

حضور در اجلاس سازمان ملل، فرصتی برای دفاع از مواضع ایران است

مسعود پزشکیان،رئیس‌جمهور گفت، حضور در اجلاس سازمان ملل فرصتی برای حضور و دفاع از دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران است تا در برابر دیدی که به دروغ از ما ساخته‌اند، بگوییم اگر انسانید و وجدان دارید، همه انسان‌ها را درست ببینید.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۱۸

حضور در اجلاس سازمان ملل، فرصتی برای دفاع از مواضع ایران است

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،مسعود پزشکیان،رئیس‌جمهورگفت، حضور در اجلاس سازمان ملل فرصتی برای حضور و دفاع از دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران است تا در برابر دیدی که به دروغ از ما ساخته‌اند، بگوییم اگر انسانید و وجدان دارید، همه انسان‌ها را درست ببینید.

مسعود پزشکیان که برای شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، در گفت‌وگویی با اشاره به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و احتمال اعلام شمال غزه به عنوان منطقه جنگی، تصریح کرد: حتی موجودات زنده روی کره زمین هم حق حیات دارند. روندی که وجود دارد و آنچه بر سر مردم مظلوم غزه می‌آید و کشور‌هایی که ادعا حقوق بشر می‌کنند بدون توجه به ارزش انسانیت، جان انسان‌ها و حقوق بشر، جنایات رژیم صهیونیستی را نمی‌بینید.

رئیس‌جمهوراضافه کرد: چرا این مدعیان انسانیت و حقوق بشر، نسبت به وضعیتی که در غزه در حال روی دادن است، فریاد نمی‌زنند؟ خیلی اوقات هم با پررویی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دفاع هم می‌کنند و دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند؛ این‌ها تناقض، غیرقابل قبول و دروغ است.

وی درتشریح فرصت و هدف حضورش در این نشست، اظهار کرد: در این سفر دنبال باورها، اعتقادات و ارزش‌هایی هستیم که سازمان ملل مدعی است می‌خواهد برایش کاری انجام دهد. می‌خواهیم در این سفر بگوییم اگر راست می‌گویید در عمل نشان بدهید، نه در شعار.

پزشکیان خاطرنشان کرد: حضور در اجلاس سازمان ملل فرصتی برای حضور و دفاع از دیدگاه‌ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران است تا در برابر دیدی که به دروغ از ما ساخته‌اند، بگوییم اگر انسانید و وجدان دارید، همه انسان‌ها را درست ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها