بیانیه حزب الله درباره حمله به مقر موساد با موشک بالستیک «قادر ۱»

حزب‌الله اعلام کرد که با موشک بالستیک «قادر ۱» مقر موساد در حومه تل‌آویو را هدف قرار داد.
کد خبر: ۱۴۷۴۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، بنابر این گزارش، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و در دفاع از لبنان و مردم آن، صبح روز چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح با موشک بالستیک «قادر ۱» مقر فرماندهی موساد را در حومه تل‌آویو هدف قرار داد.

حزب الله اعلام کرد: این مقر مسؤول ترور رهبران و انفجار پیجر‌ها و بی سیم‌ها است «و پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است».
 
ارزیابی‌ها در اراضی اشغالی حاکی از آن است که کلاهک انفجاری موشک «قادر ۱» ۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد و یک موشک بالستیک است که حزب‌الله صبح امروز (چهارشنبه)‌به سمت مقر فرماندهی موساد در «گلیلوت» در شرق تل‌آویو شلیک کرد.
در همین زمینه رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشتند که موشک بالستیک به مرکز اسرائیل شلیک شد و (سید) نصرالله امروز صبح در حال تاریخ سازی است.
منابع عبری زبان اعلام کردند در پی حمله موشکی حزب الله به تل آویو و به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهر و مناطق مجاور آن، بیش از یک میلیون صهیونیست مجبور به فرار به پناهگاه‌ها شدند.
این منابع همچنین گزارش دادند که برای اولین بار از آغاز جنگ علیه غزه شهر اشغالی تل‌آویو از لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها