بزرگ‌ترین اشتباه صهیونیست‌ها

صهیونیست‌ها با به ‌شهادت ‌رساندن دبیرکل محترم و آزاده حزب‌ا...، ابلهانه بزرگ‌ترین اشتباه خود را مرتکب شده‌اند. این اشتباه طبیعتا می‌تواند آنها را وارد دروازه‌های جهنم کند و به لبه پرتگاهی که تصورش را نمی‌کنند، سوق دهد. صهیونیست‌ها زمانی سید‌حسن نصر‌ا...،دبیرکل حزب‌ا...لبنان رابه شهادت رساندندکه ایشان ازبالاترین میزان محبوبیت برخوردار بود.
کد خبر: ۱۴۷۴۷۲۷
نویسنده جعفر قنادباشی | تحلیلگر مسائل غرب آسیا
 

بزرگ‌ترین اشتباه صهیونیست‌ها

صهیونیست‌ها با به ‌شهادت ‌رساندن دبیرکل محترم و آزاده حزب‌ا...، ابلهانه بزرگ‌ترین اشتباه خود را مرتکب شده‌اند. این اشتباه طبیعتا می‌تواند آن‌ها را وارد دروازه‌های جهنم کند و آن‌ها را به لبه پرتگاهی که تصورش را نمی‌کنند، سوق دهد. صهیونیست‌ها زمانی سید‌حسن نصر‌ا...، دبیرکل حزب‌ا...لبنان را به شهادت رساندند که ایشان از بالاترین میزان محبوبیت برخوردار بود.

 

این محبوبیت البته دلایلی دارد. ایشان به‌دلیل اینکه از برادران و خواهران فلسطینی حمایت می‌کرد و وارد عرصه ایثارگری شده بود، به محبوبیت زیادی دست پیدا‌کرده بود. فراموش نکنیم که ایشان به مدت ۱۱ماه زندگی جنگی راتحمل کردوتلاش می‌کرد تا‌حد ممکن، میزان خشونت دژخیم‌های صهیونیست علیه برادران فلسطینی را کاهش دهد؛ لذاایشان زمانی به شهادت رسیدند که به‌دلیل فداکاری و حمایت‌شان از مردم فلسطین از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در جهان بودند.در‌مقابل اما رژیم صهیونیستی ابلهانه و در شرایطی ایشان را به شهادت رساند که بیشترین خشم جهانی متوجه آنهاست. اکنون، رژیم صهیونیستی به منفورترین رژیم در منطقه و جهان تبدیل شده است. این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، نفرت عمومی از آن‌ها را درجهان افزایش خواهد داد و این همان چیزی است که طومار صهیونیست را از منطقه غرب آسیا برخواهد چید. نفرت بالا از رژیم صهیونیستی در جهان و محبوبیت دبیرکل حزب‌ا... دو طرف معادله‌ای است که می‌تواند هندسه سیاسی و نظامی غرب آسیا را تغییر دهد. این مساله همان‌چیزی است که می‌تواند بستر لازم برای حرکت میلیونی ملت‌های اسلامی را فراهم کندوبسیاری بالاخره به این نتیجه رسیده‌اند که باید طومارعمررژیم صهیونیستی را پایان دهند. همچنین درباره جنایات رژیم صهیونیستی باید به نقش بی‌بدیل شرکای غربی این رژیم هم اشاره شود.آمریکا،انگلیس وفرانسه درکنار رژیم صهیونیستی دراین جنایت شریک هستند؛ این درحالی است که نهضت‌های جدیدی در منطقه، از خون‌های پاکی که به زمین ریخته شدهایجاد می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها