حجت الاسلام توکلی:

شهید سیدحسن نصرالله یک مکتب و هویت‌ساز بود

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهید سیدحسن نصرالله شخص نیست، بلکه راه و مکتب است و مکتب‌ها نیز هویت ساز و دارای اصالت هستند.
کد خبر: ۱۴۷۵۰۳۰

جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام طاها توکلی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی که در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در پیام رهبری به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، چندین شاخصه از شخصیت این شهید والامقام ذکر شده که از جمله آنها مجاهد کبیر، عالم فاضل، مدیر سیاسی و پرچمدار جبهه مقاومت بود.

وی در ادامه افزود: یکی از صفاتی که کسانی مانند سیدنصرالله را نسبت به همه مردم و مشاهیر ممتاز می کند، ولایتمتداری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: شهید سیدحسن نصرالله، همه وجودش را در ولایتمتداری جستجو می کرد تا به این هویت و اصالت رسید و در جهان اسلام برجسته شد.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله از شاگردان مکتب سیدمحمدباقر صدر بود، اضافه کرد: شهید صدر در جهان معاصر که دین را ناتوان از پاسخگویی به مطالبات بشر می دانند، یک شخصیت ممتاز در همه زمینه ها شد و شهید نصرالله نیز در همین مکتب تربیت شد.

وی با بیان اینکه در پی شهادت سیدحسن نصرالله سوگواریم و غصه داریم اما افتخار و عزت از آن مقاومت و اسلام است، یادآور شد: دشمن نسبت به این جنایت واقف و مستاصل است، ضمن اینکه ما نیز به حق خود قائلیم و به متابعت از دین اسلام، عزت از آن ماست.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی نمی تواند مقاومت را نابود کند، افزود: کسانی که در این راه مجاهدت می کنند، چه شهید و چه پیروز بشوند، در هر حال به سعادت رسیده‌اند و سربلندند.

حجت الاسلام توکلی گفت: ما پیروزیم و بر مدار سرافرازی هستیم، چراکه در تجربه ۴۵ سال گذشته حوادثی از این دست کم نداشتیم و خلاها را جبران کردیم، ضمن اینکه حمایت ملت‌های آزادی‌خواه از مقاومت در جهان و تنفر از رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

وی به محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع جهانی و دانشگاه‌ها اشاره و اضافه کرد: براساس امیدها و نویدهایی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب دادند، آینده از آن مقاومت و مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: به تعبیر سیدحسن نصرالله اگر هزار بار ما را بسوزانند باز هم از میثاق با مفاهیم و حاکمیت دینی دست بر نمی داریم.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه سرافرازی ما به واسطه این عزت و هویت است، افزود: امیدواریم و قدم های نهایی را باید استوارتر از گذشته برداریم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن سیاست پنهانی ندارد، ادامه داد: هدف دشمن استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تغییر در باور و اندیشه و فرهنگ نسل جدید است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: اکنون جنگ شناختی و ترکیبی همه ابعاد زندگی را در بستر فصای مجازی و شبکه های اجتماعی فرا گرفته است و باید هوشیار و مراقب توطئه‌های دشمن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها