تنها راه پایان جنگ در منطقه کم شدن شرّ آمریکا
رهبر انقلاب در دیدار نخبگان علمی، نفرات برتر المپیادها و آزمون‌ ورودی دانشگاه تاکید کردند:

تنها راه پایان جنگ در منطقه کم شدن شرّ آمریکا

اختناق ژئوپلیتیک علیه عزت اسلامی

حبس‌کردن ملل مسلمان در مرز‌ها و تشدید تفرقه و عدم هم‌پیوندی آنها در برابر تهاجمات و برعکس تشویق پیمان با اسرائیل به‌مثابه سیاست کانونی استکبار جهانی، موضوعی است که باید بسیار و به صورت گوناگون رسانه‌ای شود تا در ذهن مردم حک شود. شکستن توطئه‌ محبس جغرافیای سیاسی و توطئه ضدقرآنی و اذناب استکبار، همواره نکته اصلی هدایت رهبری است.
کد خبر: ۱۴۷۶۰۵۳
نویسنده احمد میراحسان - نویسنده و پژوهشگر
 
این جداسازی امت درزندگی تک‌سلولی به‌وسیله غرب‌گرایان ازبنی‌‌صدر تا روحانی طی۴۵‌سال تبلیغ شدو دراغتشاشات ضدجمهوری اسلامی به شعار نه غزه نه لبنان بدل شد. آنان اخیرا از اردوغان نفاق جدیدی یاد گرفتند و تندترین شعارهای ضداسرائیلی را در رثای سید شهید سر می‌دهند و در همان حال راه عدم توبه از خطاهای شناختی و اصرار بر رفرمیسم غرب‌گرا و توهم صلح و عدم مقاومت و تسلیم‌طلبی و وابستگی به غرب به جای پیوستگی امت اسلامی و مقاومت متحد با محور قرآن را در پیش می‌گیرند. این در حالی است که امت اسلامی بدون اجرای فرامین و سیاست قرآنی یک فریب شیطانی است .
   
فرهنگ شیطانی و دگرگون‌سازی باور انقلابی
درمقاله‌ای با عنوان «غرب گرایان، تحلیل‌های غلط، تجویزهای ضدمقاومت» درجام‌جم به‌درستی شرح داده شد که چگونه تحلیل‌های غلط رفرمیسم غربزده به تجویزهای ضدمقاومت منجر می‌شود و اختناق مسلمانان و خفه شدن در زندان مرزهای خود و عدم همیاری یکی از نتایج غلط‌انداز این تحلیل منحرف غرب‌گرایان بوده که ریشه‌اش اعتماد به ذلت بردگی و دنباله‌روی از قدرت شیطان بزرگ و عدم باور به عزت الهی و عدم پیروی از هدایت قرآن در نفی تسلیم به طاغوت است. رهبری معزز هم در خطبه ۱۳ مهر، سازه و ساختار آن عزت الهی و این ذلت طاغوتی و خفگی مسلمانان در سلول‌های انفرادی گسست از ولایت و هم‌پیوندی را بیان کردند و راه شیطانی جدایی و تفرقه حاصل از عدم پیروی از همیاری قرآنی و برعکس اجرای خواست غرب را افشا کردند. سیاست طاغوت و غرب فرعونی روشن است که گام‌به‌گام با تلاش برای تصرف قدرت از درون و تصرف تفکر حکمرانان و همراه آن کار فرهنگی شیطانی و دگرگون‌سازی و محو باور و تفکر انقلابی مردم شروع می‌شود و با فساد و به بردگی کشاندن‌شان کار را به استحاله و نوکری ختم می‌کند و ملت‌ها را در زندان اختناق و استحاله محبوس و از هم جدا می‌سازد و با خیال آسوده یکی‌یکی را طعمه غارت و ستمگری‌اش می‌کند. سخن رهبری بر باد دادن این زندان غرب ساخته و ضدپیوستگی امت اسلام است.غربی‌های مستکبر و اذناب داخلی غربگرای‌شان، برای حفظ سیطره خود و ذلت مسلمانان می‌کوشند یک‌سر با این ولایت و همیاری و مقاومت اسلامی بستیزند و به‌سود سیطره و منافع شیطانی سرمایه جهانی، مسلمانان را گله‌ای تصور می‌کنند که در جزایر جدا‌جدای سرزمین‌هاشان تماشاگر ذبح یکی‌یکی ملل متفرق باشند و واکنشی نداشته باشند و یا حداکثر به شیوه اسلام آمریکایی در‌حالی‌که ریاکارانه پیوند باطنی نظامی و اقتصادی با شیطان بزرگ و خود اسرائیل غاصب دارند، فریادهای اغواگر و فریب‌دهنده ظاهری ضد‌اسرائیلی سر دهند و عملا خط غرب و سازش و تسلیم را پیش ببرند ‌و به شیوه اردوغان متحد ناتو، اتحاد انقلابی و عملی و استقلال مسلمانان را در اختناق ژئو‌پلیتیک خفه نمایند. متاسفانه حتی گاه عالمان احساساتی به‌دام عدم شناخت و تسویل شیطانی می‌افتند. مثلا با برانگیختن حس پیوند امت مخالفت می‌ورزند.آنان متوجه نیستند که امت‌سازی اسلامی،سیاست الهی در عصر رسول خاتم و هدایت خاندان نبوت و پیروان آن است وباز‌گرداندن ولایت و پیوند به مسلمانان در قالب امت واحد، امری منفی نیست بلکه آن چه منفی است گسست امت از قرآن و عترت و تفرقه و تحت سیطره شیطان و طاغوت رفتن است. این امت عاصی است که چون بنی‌اسرائیل محکوم به عذاب است‌وگرنه تلاش انبیاوائمه‌هدایت صلوات‌ا...علیهم وامام جانبازی وایثار وسفینه‌النجاه حسین علیه‌السلام، احیای امت قرآنی بود و در راه هدایت امت ورهایی ازطاغوت سیدالشهدا جان تقدیم رب کرد وچون پدران‌ معصوم و انبیای گذشته، از هر روزنه‌ای برای نجات امت از دست طاغوت و نفی تفرقه کوشید و همین راه را امام خمینی و رهبر معظم ادامه داده‌اند. 
   
ایران در جبهه نصرت‌خواهی مسلمانان
رهبری، این سیاست امت‌پراکنی دشمن را با تمسک به قرآن عزیز و حکیم خنثی، و راه عزت امت اسلامی را در کلام وحی و با راه‌حل هم‌پیوندی و ولایت الهی و توحیدی تبیین کردند. دشمن می‌خواهد با تفرقه جزایر جدا‌از‌هم کشورهای مسلمان را در خود خفه کند و اجازه همبستگی ندهد و خود مهار مسلمانان را بدست گیرد. فرمانده جهانی مقاومت، حاج قاسم، و سید شهید نصرا... نماد عالی عمل مبارزه در میدان با این نقشه به هدایت قرآن وعترت ودرمتن انقلاب اسلامی هستند.عمل به وصیت امام خمینی و رهنمود همیاری استراتژیک و یاری به مردم ستمدیده مسلمان همچون سیاست حضرت خامنه‌ای تداوم یافت که تجلی واقعی امروزی آن همیاری در کربلای غزه و لبنان به‌وسیله ایران و پیش از آن در سوریه و عراق است.جهان به‌یاد دارد ایران با فرماندهی رهبر و میدان‌داری سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، زندان و حصارجدایی و تفرقه جبرمصنوعی مرزهاو جغرافیا و به‌حال خود رها‌کردن امت مسلمان را در‌هم شکست و با پاسخ به فریاد نصرت‌خواهی و یاری‌طلبی مسلمانان در‌معرض ستم و نابودی و ذلت به قیمت جان خود به یاری‌شان شتافت و نتیجه، عزت و پیروزی جهانی بود. اوج این جهاد با فرمانده مقاومت رخ نمود.این کلید وحدت ماست. 
 
مراقب نفاق باشیم
البته سیاست ماکیاولیستی سکولارها و غرب‌گرایان می‌تواند پشت فریادهای دروغین وحدت هم‌چنان ایجاد انواع موانع و بهانه بر سر راه یاری و پیوند فعال باشد وهمان مسیر نه غزه نه لبنان خود را پیاده کند. ما نگاه آقای وزیر خارجه اسبق و اختلاف علنی‌اش را با سردار سلیمانی، سردارشکستن حصارزندان اختناق سرزمینی آن به سودیاری و پیوستگی اسلامی درمیدان را ازیاد نبرده‌ایم و هرگز نباید این سیاست غلط دشمن‌شاد‌کن را فراموش و با نقاب تازه احیا کنیم و بایدمراقب باشیم که باهزارچهره دوباره سربر نیاورد. 
 
شرافت انسانی در برابر غصب و تجاوز
غرب‌گرایان پنهان می‌کنند چرا غرب ظالم و کافر حق دارد از ینگه‌دنیا بیاید و به یاری سگ هار، خونریز و غاصبش مظلومان و پاکانی همچون سید شهید را کشتار کند؛ اما مسلمانان نباید به همدیگر در مقاومت برابر غصب و تجاوز یاری رسانند؟ در حالی‌که جدا از حکم قرآن حکیم، این یاری به ستمدیده حق عقل، فطرت و شرافت انسانی است و قوانین موجود بین‌الملل، این دفاع برابر تجاوز را گواهی می‌کند و غربیان حتی قوانینی را که پس از جنگ جهانی دوم به سود خود و کمک به همدیگر در نهادهای جهانی و سازمان ملل متحد تصویب کردند، درخصوص مسلمانان و غصب و تجاوز به سرزمین‌شان و یاری همدیگر برابر غاصب و متجاوز نفی می‌کنند و برعکس ضد قوانین بین‌المللی به متجاوز و خونریزی غاصب علنا کمک ‌می‌کنند‌. چه عواملی در جهان و ایران در بیرون و درون جمهوری اسلامی به سود حبس و خفه کردن ملت‌های مسلمان در مرزهای‌شان و به نفع آزادی کفار حربی در پیوند فرا‌مرزی و اتحاد طاغوتی عمل می‌کند .
   
باطل‌السحر توطئه‌ ۲۰۰ ساله انگلیس و آمریکا 
در سطح بین‌الملل با آن‌که قوانین نهادهای بین‌المللی مصوب خود کشورهای متحد غربی و قدرت‌ها، رای به دفاع برابر متجاوز و غاصب می‌دهد، در همه سال‌های پس از جنگ جهانی، قدرت‌های غربی آزاد بوده‌اند با تجاوز و کودتا، پیوند ظالمانه با نوکران خود داشته باشند و مردم مظلوم و ملت‌های آزادیخواه را سرکوب و استثمار کنند، اما کمترین کمک مسلمانان به بخشی از امت تحت ستم با واکنش سرکوبگرانه آنها روبه‌رو شده و آن را با خشونت و کشتار جواب داده‌اند. غرب با تکه‌پاره کردن امپراتوری عثمانی، گروه بزرگ مسلمانان را متفرق کرد.عثمانی که فساد و حماقت و تفرقه و خشونت و همدستی با جریان و جناح امپریالیسم نوپای آلمان او را به شکست برابر متحدین کشاند یک قدرت بود، اما امپراتوری آنان هرچند ظالم پس از تاراج به سرزمین‌های تکه‌پاره مسلمانان بدل شد که تحت قیمومت انگلیس و آمریکا پراکنده شدند و به کشورهای مصنوعی جدا و ازهم‌گسسته و بدتر از پیش بدل گشتند و غرب راه تفرقه و بردگی و غارت انرژی جهان اسلام و کل منابع آنان را در این جدایی‌ها برای خود کاملا هموار نمود و مسلمانان را در مرزهای جغرافیای سیاسی خودخواسته اسیر و حبس کرد و اجازه پیوندی را که از اسلام و ولایت‌الهی می‌جوشید به آنان نداد و با ایدئولوژی‌های جعلی و تفرقه‌انداز و اسلام متحجر آمریکایی لیبرال و یا انگلیسی، چون بهائیت یا جریان کور و متحجر سلفی و وهابی و یا اباحه‌گری و غربزدگی پان‌ترکیستی و پان‌عربی و ناسیونالیسم پوچ و دروغین و اسیر غرب و شرق به اسارت‌شان افزود. بر همین اساس خطبه رهبر، باطل‌السحر سازوکار بنیادین توطئه ۲۰۰ساله انگلیس و آمریکا در آسیای‌غربی و پایان‌دادن به اختناق ژئوپلیتیکی و بازگشت به روح ولایت و سیاست قرآنی و پیوستاری امتی و یاریگری اسلامی است.
   
فرهنگ اصیل ملی یا فرهنگ چاکری
پس اولین مانع این جهل مسلمانان و بیگانگی از ریشه‌ها، عدم معرفت به اسلام ناب‌محمدی و عدم اجرای دستورات قرآن و انحراف درونی و در همان حال امروز عامل خارجی هم‌دوش با آن ولایت توحیدی شیطان و کفر محارب با اسلام و استکبار جهانی و منافع استعماری و تفرقه‌اندازی غرب و شیطان‌بزرگ آمریکاست و مهم‌ترین ابزار شیطان صهیونیسم است که غرب می‌خواهد او را سرپرست کشورهای مسلمان تحت سلطه‌اش قراردهد.دیگر نیروی مانع ولایت اسلامی وهم‌پیوندی وتعلق رحمت الهی وعزت مسلمانان، ایدئولوژی‌های چپ و راست وخصوصا نولیبرالیسم و رفرمیسم غرب‌گرا و نیروهای سیاسی و روشنفکری و احزاب و تربیت‌شده‌ها و اساتید دانشگاهی و علمای مسحور غرب و تسلیم غرب و نخبگان فریب‌خورده و مشرک و بی‌ایمان به ولایت الهی در داخل کشوراست وسومین عامل بسیارتعیین‌کننده موفقیت طاغوت وجهان استکباراغوای شهوات بخش غربزده طبقه متوسط با جهل‌پراکنی رسانه و تکنولوژی ارتباط جمعی پسامدرن و اینترنت و موبایل و شبکه‌های اجتماعی تحت فرمان قدرت‌های سلطه‌گر در فضای مجازی است که راه تغییر فرهنگ اصیل بومی و ملی و استقلال‌طلبانه را به فرهنگ چاکری و پیوند با طاغوت و جراحی ذهن و پذیرش فساد غربی و بی‌ایمانی سبک زندگی آمریکایی را ‌پذیرفته‌اند و بدل به ربات‌های ایدئولوژیک و تراریخته‌های فکری شده‌اند و به اقشار ممتاز غربزده و به تبع آنان طبقه متوسط مدرن و حتی قشرهای ناآگاه محرومان خودباخته تبدیل شده‌اند که بی‌بی‌سی و ‌اینترنشنال آنان را عروسک‌وار اداره می‌کند وآنان مسخ‌شده و کورکورانه از این منابع بردگی و فحشا و بی‌هویتی پیروی می‌کنند و شب و روز از سم تفرقه و جهل و انگیزه خودزنی پر می‌شوند و همراه سیاست‌پیشگان خودباخته از سازش و تفرقه و خفگی در خود و عدم یاریگری همدیگر را کوک می‌کنند و خواست استکبار را شعار می‌دهند.

آتشی که خاموش نمی‌شود
آیت ا...خامنه‌ای، معزالمومنین، رهبرجهانی امت اسلام درعصرغیبت، شکستن حصار و زندان ستم‌دیدگان و پیوستگی اسلامی و نفی وابستگی استعماری را فریاد زده و سیدحسن‌نصرا...رهبر مقاومت میدانی و اسوه قیام علیه اختناق ژئوپلیتیکی استکبار جهانی در میدان آن را اجرا کرده است. کلام رهبری که در خطبه ۱۳ مهرماه دوباره تکرار شد، برای همیشه راه فروپاشی این حصار و زندان طاغوتی را در جهان اسلام نشان داد و نیروهای نهان‌روش در خدمت تفرقه و پیروی از توطئه طاغوت را افشا و راه پیوند عزت بر مبنای سیاست مقاومت قرآنی و عقلی و قانونی را تثبیت نمود. این است که خطبه نمازجمعه رهبر عزیز خود وعده صادق پایان‌ناپذیری شده است و تا فروپاشی صهیونیسم و ظلم جهانی آتش آن خاموش نمی‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها