یک کارشناس مسائل غرب آسیا مطرح کرد؛

طوفان الاقصی احقاق حقوق فلسطینی‌ها بود

سعد‌الله زارعی،یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت، فلسطینی‌ها برای احقاق حقوق زائل شده خود عملیات طوفان الاقصی را پایه ریزی کردند.
کد خبر: ۱۴۷۶۰۶۷

طوفان الاقصی احقاق حقوق فلسطینی‌ها بود

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا در یادداشت اختصاصی برای جام‌جم آنلاین نوشت: طوفان الاقصی که سالگرد آن نیز است بر مبنای دفاع از حق طبیعی فلسطینی‌ها صورت گرفت. 

طبیعتاً هر انسانی در هر سرزمینی دارای دو حق اساسی است، هر فرد باید دارای حاکمیت و کشور باشد و حق آزادی عمل در تعیین سرنوشت کشور خود را داشته باشد که متأسفانه فلسطینی‌ها از این دو حق خود محروم شده بودند.

فلسطینی‌ها بعد از گفتگو در مجامع سیاسی دنیا وقتی دیدند این حقوق طبیعی آن‌ها احقاق نمی‌شود یک مقاومت شکل دادند و بعد‌ها این مقاومت در طول زمان تکمیل شد و به مرحله‌ای رسید که فلسطینی‌ها توانستند با یک عملیات به دنیا یادآوری کنند که یک ملت صاحب حق هستند.

فلسطینیان در تلاشند تا حقوق اولیه خود را استیفا کنند هرچند این مبارزه با هزینه زیادی همراه باشد. مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی‌های مختلف فرمودند که عملیات طوفان الاقصی یک عملیات مشروع، قابل دفاع و مثبت بود.

رژیم صهیونیستی نیز در طول این مدت دست به هر جنایتی زد. بمباران بیمارستان‌ها و کشتن زنان و کودکان اقداماتی هستند که در حقوق بشر ممنوع محسوب می‌شوند.

رژیم اسرائیل با توسل به این اقدامات می‌خواهد نشان دهد وقتی در معرض تهدید قرار می‌گیرد دست به هر جنایتی می‌زند، این طور نیست که رژیم اسرائیل دست به هر شرارتی بزند و کسی پاسخگو نباشد.

در عملیات وعده صادق۲ ثابت شد که رژیم اسرائیل نمی‌تواند دست به هر جنایتی بزند و این جنایات بدون پاسخ بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها