رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای تحقق این شعار استفاده می‌کند
یک کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای تحقق این شعار استفاده می‌کند

کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با جام جم آنلاین:

طوفان الاقصی رویای از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را از بین برد

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا رژیم صهیونیستی رویای از نیل تا فرات را فراموش کند و وارد چرخه نابودی شود.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا رژیم صهیونیستی رویای از نیل تا فرات را فراموش کند و وارد چرخه نابودی شود.
کد خبر: ۱۴۷۶۶۷۲

حسن هانی‌ زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با جام‌ جم آنلاین در مورد اظهارات وزیر اقتصاد رژیم اسرائیل در مورد تسلط این رژیم از نیل تا فرات گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا رژیم صهیونیستی رویای از نیل تا فرات را فراموش کند و وارد چرخه نابودی شود.

این کارشناس افزود: این رژیم گمان می‌کند از طریق قدرت نظامی می‌تواند بر کشورهای منطقه تسلط یابد با وجود شکست های این رژیم در غزه هنوز این تفکرات در بدنه این رژیم وجود دارد.

هانی‌زاده خاطر نشان کرد: خط موازی آبی رنگ در پرچم رژیم صهیونیستی، نماد چنین تفکری است و همچنان در پرچم این رژیم باقی مانده است. 

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: رژیم صهیونیستی درصدد است از طریق نفوذ سیاسی و نظامی به نیل تا فرات دسترسی پیدا کند و آن را به حاکمیت خود درآورد اما طوفان الاقصی نقشه‌های این رژیم را نقش بر آب کرد.

هانی‌زاده بیان کرد: در جنگ غزه رژیم صهیونیستی با استفاده از تمام توان نظامی خود و برخورداری از حمایت ۱۴ کشور جهان که این حمایت‌ها شامل کمک‌های تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی که در اختیار این رژیم قرار گرفته است هنوز نتوانسته بر شهر کوچکی مثل غزه تسلط یابد و حماس را خلع سلاح کند.

این کارشناس در ادامه گفت: عملیات طوفان الاقصی هزینه یک‌صد میلیون دلاری برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و بیش از دو هزار نفر از نیروهای ارتش این رژیم کشته‌اند و نه هزار نفر زخمی و پانصد هزار سرباز از بدنه ارتش جدا شده‌اند که نشان می‌دهد رژیم اسرائیل دیگر قادر به تغییر معادله میدانی از طریق نیروی نظامی نخواهد بود.

هانی‌زاده در پایان سخنانش افزود: رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است و چنین سخنانی فقط برای روحیه دادن به نیروهای نظامی است و این‌گونه سخنان سخیف مورد تمسخر رسانه‌های جهانی قرار گرفته و صرفاً خیال‌ پردازی اعضای کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها