در گفت وگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

هیچ جنگی با ایران منافع آمریکا را تامین نخواهد کرد

دستمالچی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین: 

امت‌های اسلامی باید در برابر رژیم صهیونیستی متحد باشند

کد خبر: ۱۴۷۶۷۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، احمد دستمالچی کارشناس مسائل منطقه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جام‌جم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله گفت: این رژیم کودک کش هر روز در حال انجام جنایات تازه‌ای است و هیچ مانعی بر سر راه این رژیم وجود ندارد.

وی در مورد فرمایشات امروز مقام معظم رهبری گفت: این حکم تعیین کننده و سرنوشت ساز است و از ظرفیت‌های کشورهای اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی باید استفاده شود و بستگی دارد کشورها چه ظرفیتی دارند، این حکم بسیار حساس و تعیین کننده است و کشورهای اسلامی باید یک اتحاد و انسجامی در برایر این رژیم داشته باشند.

دستمالچی در مورد ساختار حزب‌الله که صرفاً یک گروه نظامی نیست افزود: حزب‌الله یک تشکیلات عقیدتی و سیاسی است و صاحب مکتب می‌باشد بلکه یکی از شاخه های آن نظامی است حزب‌الله در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری پررنگ داشته به نظر می‌رسد این فعالیت‌ها با قدرت ادامه خواهند داشت و مثل گذشته فعالیت‌های این گروه پابرجاست. 

دستمالچی افزود: باید تمام کشورهای اسلامی و عرب مردم و ملت در کنار یکدیگر اتحاد و یگانگی خود را حفظ کنند و در مقابل این رژیم بایستند تا این رژیم شرور دیگر جسارت شرارت را نداشته باشد ما امت واحده‌ای هستیم که باید از ظرفیت‌ها برای نابودی این رژیم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جانشین سید حسن نصرالله باید کسی باشد که باید تمام ویژگی‌های سید حسن نصرالله را دارا باشد و باید شجاع، فهیم، اهل سیاست باشد که سالیان سال در کنار سید حسن نصرالله تجربه‌آموزی کرده باشد و بر قوانین سازمانی حزب‌الله اشراف دارد و شورای رهبری حزب‌الله باید برای جانشین سید حسن نصرالله تصمیم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها