در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

مخابره پیام پشتیبانی از قلب بیروت

محسن اسلام‌زاده، مستندساز با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به نوعی به صورت استشهادی در بیروت حضور پیدا کرد، گفت: در حالی که بنیامین نتانیاهو در یک سوراخ موش پنهان شده است، حضور آقای قالیباف عملیات روانی رژیم صهیونیستی را خنثی کرد و این پیام را به مردم بیروت داد که جمهوری اسلامی ایران پشتیبان آنهاست.
محسن اسلام‌زاده، مستندساز با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به نوعی به صورت استشهادی در بیروت حضور پیدا کرد، گفت: در حالی که بنیامین نتانیاهو در یک سوراخ موش پنهان شده است، حضور آقای قالیباف عملیات روانی رژیم صهیونیستی را خنثی کرد و این پیام را به مردم بیروت داد که جمهوری اسلامی ایران پشتیبان آنهاست.
کد خبر: ۱۴۷۶۸۱۱

مخابره پیام پشتیبانی از قلب بیروت

به گزارش جام جم آنلاین، محسن اسلام‌زاده، مستندسازی است که در سفر اخیر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس کشورمان به بیروت همراه او بوده است و از نزدیک در جریان اتفاقاتی قرار دارد که این روز‌ها در بیروت می‌گذرد. در حالی که اسلام زاده هنوز در لبنان به سر می‌برد در تماسی که از طریق فضای مجازی برقرار شد. با او درباره حضور رئیس مجلس کشورمان در لبنان به گفتگو پرداختیم.

 

اسلام زاده درباره آخرین شرایط لبنان  توضیح داد‌: رژیم صهیونیستی در جبهه هوایی و زمینی شکست خورده  و در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی به انجام عملیات‌روانی روی آورده است، زیرا هنوز نتوانسته به شکل زمینی وارد لبنان شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته جلوی پهپاد و موشک‌های حزب الله را نیز بگیرد.

 

این مستند ساز یادآور شد: این رژیم بعد از بمباران گسترده منطقه ضاحیه نیز راه به جایی نبرده است و حتی بعد از به شهادت رساندن فرماندهان حزب‌الله نتوانسته نیز به اهدافش دست پیدا کند. به همین دلیل این روز‌ها به عملیات روانی می‌پردازد.

 

‌اسلام زاده یادآور شد: برای نمونه این روز‌ها نماینده خبیث رژیم جعلی صهیونیست در سازمان ملل به زبان عربی با مردم لبنان صحبت کرده و علیه ایران نیز حرف‌هایی زده است. از طرف دیگر این رژیم برای دستیابی به اهدافش اقدام به شایعه سازی می‌کند. مثلا یک روز شایعه می‌کند که سردار قاآنی زخمی شده یا به شهادت رسیده است.

 

وی بیان کرد: در واقع رژیم صهیونیستی با چنین شایعاتی می‌خواهد فضای لبنان را ملتهب کند. به ویژه با اعلام خبر کذب شهادت سردار قاآنی قصد دارد روحیه مردم را بشکند. اما هیچ یک از این مسائل تاکنون اتفاق نیفتاده است.

 

این مستندساز درباره اینکه چگونه می‌توان با این عملیات روانی مقابله کرد؟ به جام جم آنلاین گفت: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به خوبی این عملیات روانی رژیم صهیونیستی را خنثی کرد.

 

اسلام زاده تاکید کرد: ‌ اینکه آقای قالیباف در این شرایط به بیروت می‌آید حاوی پیامی است، ایشان ‌ در منطقه «البسطا» حاضر می‌شود، محلی که صهیونیست‌ها بتازگی بمباران کرده‌اند و در جریان این اقدام وحشیانه ۲۲ نفر شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند و هنوز هم امدادگران و مردم در حال بیرون آوردن پیکر شهدا هستند.

 

وی با اشاره به اینکه هواپیمای بدون سرنشین هنوز در آسمان بیروت و منطقه البسطا حضور دارند، تصریح کرد: در چنین شرایطی‌آقای قالیباف به نوعی به صورت استشهادی در منطقه حاضر می‌شود. به نظرم ایشان نشان دادند که به قول معروف از جان خود دست شسته و به این منطقه آمده‌اند، زیرا این محل نقطه بسیار خطرناکی است.

 

این مستندساز تاکید کرد: پس از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با مردم حاضر در منطقه صحبت کردیم و آن‌ها گفتند حضور آقای قالیباف در این منطقه این پیام را به ما داد که پشتیبان ما هستند.

 

اسلام زاده خاطرنشان کرد: مردمی که در منطقه حضور داشتند تاکید می‌کردند که ما قطعا پیروز هستیم.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که خبرنگاران بسیاری از سراسر جهان نیز در منطقه حضور داشتند و به مخابره گزارش و عکس می‌پرداختند.

 

این مستندساز با اشاره به حضور رئیس مجلس کشورمان در منطقه البسطا یادآور شد: این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سوراخ موش پنهان شده است. اما رئیس مجلس کشورمان در راه ژنو در بیروت توقف می‌کند تا از آنچه در لبنان می‌گذارد گزارش میدانی تهیه کند و به این شکل پس از حضور در ژنو از حقوق مردم دفاع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها