بگو بخند با نسیم پاییزی

یکی از نکات برجسته برنامه طنز بگوبخند شاید همان فرآیند استعدادیابی این برنامه استندآپ کمدی باشد. درواقع بگوبخند به‌دنبال استعدادهای هنری و فرهنگی کشورمان است، افرادی از قشرهای گوناگون جامعه که با توجه به داشتن استعداد هنری در زمینه شعر، موسیقی، بازیگری، دوبله، نمایش، مجریگری، نقاشی، گویندگی و... با زمینه‌های طنازانه حرفی برای گفتن دارند، اما تا امروز فرصتی برای آنها فراهم نشده که در جامعه دیده شوند.
کد خبر: ۱۴۷۶۹۱۲
نویسنده رسول شمالی ورزنده - گروه رسانه

بگو بخند با نسیم پاییزی

 
 این برنامه قصد دارد به نوعی استعدادهای نهفته و گمنام را شکوفا و معرفی کند. از طرفی هم این برنامه توانسته چهره‌‌های جدیدی را به سپهر رسانه‌ای سیما بیفزاید، به‌نحوی که برخی از استعدادهای جوان و جدید در حال حاضر در شبکه تلویزیونی نسیم و سایر شبکه‌های تلویزیونی رسانه‌ملی مشغول به‌کار شده‌اند. همچنین ایجاد لحظات مفرح برای مخاطبان از دیگر اهداف برنامه است که از دالان به نمایش گذاشتن استعدادها می‌گذرد. با حضور در پشت صحنه تصویربرداری یکی از قسمت‌های این برنامه با دست‌اندرکارانش گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید.فصل سوم برنامه طنز «بگوبخند» با آرایش جدید، متنوع‌تر و جذاب‌تر ازفصل‌های قبلی آن روی آنتن شبکه نسیم رفته است.مخاطبان با برنامه‌ای متفاوت‌تر از قبل روبه‌رو شدند و به‌نظر می‌آیدفصل جدید این مسابقه طنز همراه با اتفاقات وسکانس‌هایی است که بیننده‌های تلویزیونی تا به حال کمتر در برنامه‌های کمدی دیده‌اند.اضافه‌شدن آیتم‌ها و بخش‌های نو و چهره‌های مطرح تلویزیونی جدید به جذابیت این برنامه افزوده است. به بهانه تولید فصل جدید با حضور در استودیوی ضبط و پشت صحنه تولید فصل سوم این برنامه با سید احسان حسینی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه  گفت‌و‌گو کردیم.  این تهیه‌کننده درباره اهداف برنامه گفت: آنچه ما در فصل سوم به‌دنبال آن هستیم، بحث استعدادیابی چهره‌های کمدی و طنز در حوزه‌های مختلف است که البته با تغییراتی ساختاری همراه است و در ۵۰ قسمت تولید می‌شود. 

باهم بخندیم
هدف اصلی برنامه بگوبخند ایجاد یک فضای شاد ومفرح برای مخاطبان بوده وازطرفی هم بحث اضافه‌کردن چهره‌‌های جدیدی است که پتانسیل حضور در برنامه‌های تلویزیونی را دارند.تهیه‌کننده بیان کرد: براساس استعدادیابی دراین برنامه توانستیم افراد زیادی را شناسایی ومعرفی کنیم که الان درشبکه نسیم وبرخی دیگر از شبکه‌های تلویزیونی مشغول به فعالیت و همکاری هستند. نصرا...رادش، داور شددر بخش داوری این فصل برنامه نصرا...رادش، از هنرمندان معروف طنز برنامه‌های تلویزیونی به بخش داوری این برنامه اضافه شده است. حسینی توضیح داد: ترکیب فصل قبلی داوری یعنی نعیمه نظام‌دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی حفظ شده و فقط نصرا... رادش به این جمع پیوسته است. عبدا... روا به‌عنوان مجری ثابت، همچنان در برنامه حضور دارد. یک تغییر عمده نسبت به فصل قبلی داریم؛ یک بخش ترکیبی را اضافه کردیم. از خود بچه‌هایی که در برنامه بگوبخند به‌ عنوان استعداد برتر معرفی شدند در کارهای نمایشی بهره می‌گیریم و در بخش مسابقه هم سعی کردیم که با تنوع بیشتری برای مخاطبان برگزار شود.‌

خنده‌های خارجی
یک اتفاق ویژه دراین فصل حضور کمدین‌های خارجی است. حسینی می‌گوید: در این برنامه سعی کردیم از چهره‌ها و افراد خارجی که ساکن کشورمان هستند هم استفاده کنیم؛ از کشورهای مختلف ۶-۵ شرکت‌کننده داریم که غالبا از کشورهای یمن، سنگال، نیجریه، افغانستان و...هستند. این افراد بنا به شرایط کاری و تحصیلی‌شان در ایران سکونت دارند و با زبان فارسی آشنا هستند، اما با لهجه خاص خودشان صحبت می‌کنند. هدف ما از این بخش، پرداختن به تجربه زیست این افراد در کشورمان با روایت طنزگونه است. 

لبخند، ارجح بر رقابت
به گفته تهیه‌کننده در این برنامه، مسابقه‌ای که برگزار می‌شود بیشتر حالت طنز دارد تا رقابت. وی عنوان کرد: ما فقط به‌دنبال یک مسابقه جدی رقابتی نیستیم. با‌توجه به نام برنامه و حالت بگوبخند سعی کردیم که فضا را بیشتر به‌سمت طنز ببریم اما در کنار این مورد به موضوع بحث کارشناسی و داوری بخش‌های مختلف هنری که شرکت‌کنندگان حضور پیدا می‌کنند هم نگاه جدی و رقابتی داریم. ما در مسابقه سه بخش اصلی داریم، شعر استندآپ و نمایش و بخش‌های متفرقه شامل دوبله، تقلید صدا، نمایش رادیویی، سایه‌بازی، سیاه‌بازی، خیمه و...تقریبا ۱۰شاخه از ۸۰ گروهی را که در برنامه حضور پیدا می‌کنند داریم و از بین ۱۱‌هزار ویدئوی ارسالی که برای این فصل به دست ما رسید بعداز چهارماه راستی‌آزمایی طی مراحل مختلف به این ۸۰ گروه رسیدیم که تقریبا ۲۰۰ نفر می‌شوند. این ۲۰۰ نفر تاپنج مرحله رقابت می‌کنند و نفرات برتر به فینال می‌رسند. یک بخش رای تماشاگران را هم در این فصل اضافه کردیم که ضریب تاثیر زیادی در انتخاب شرکت‌کننده برتر دارد و درنهایت پنج نفر به فینال راه پیدا می‌کنند. از میان این پنج نفر، فینالیست انتخاب می‌شود. ۹۰ درصد شرکت‌کننده‌های این برنامه از شهرستان‌های سراسر کشور هستند و برای هماهنگی بیشتر و بهتر برای دعوت از شرکت‌کنندگان شهرستانی در هر استان، یک نماینده از طرف برنامه  بگوبخند  تعیین شده است که مسئول ظرفیت‌سنجی و معرفی افراد شاخص است. خدا را شکر در استعدادیابی خوب عمل کردیم، به نحوی که الان برخی از شرکت‌کنندگان برنامه  بگوبخند  از فصل اول به‌عنوان بازیگر و نویسنده در برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی و نمایش خانگی مشغول به‌کار هستند. در واقع ما این استعدادهایی که در برنامه بگوبخندمعرفی می‌شوندرا به حال خود رها نمی‌کنیم و آنها را برای فعالیت به شبکه‌های تلویزیونی معرفی می‌کنیم تا پیشرفت کنند. جوایز نقدی هم در نظر گرفته‌ایم که برای نفر اول ۱۰۰ میلیون تومان است. به‌ترتیب هم به نفرات بعدی هم جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

استقبال از شادی
بگوبخند روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱روی آنتن شبکه تلویزیونی نسیم می‌رود و تا پایان امسال علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند به تماشای آن بنشینند.حسینی درباره بازخوردها افزود: برنامه بگوبخند  با استقبال بسیارخوب مخاطبان روبه‌رو شده است و این برنامه توانسته مخاطب را با خود همراه کند به‌گونه‌ای که فضای شاد و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطب رقم زده و رقابت را به‌صورت جذاب برای بیننده‌های تلویزیونی به نمایش گذاشته است. 

پوشش تصویری با ۹ دوربین 
زهراسادات دلاور، کارگردان تلویزیونی برنامه  بگوبخند  در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم گفت: ما در این برنامه سعی کرده‌ایم که یک پوشش تصویری باکیفیت را برای مخاطبان داشته و با ۹ دوربین پوشش تصویری این برنامه را انجام می‌دهیم و همه تلاش ما این است که لحظه‌های ناب را در قاب تلویزیون برای مخاطب داشته باشیم و آنها را از دست ندهیم، ری‌اکشن‌های داوران، تماشا‌گران و مجری و روند نمایش‌ها حفظ و آن عدالت اجرا به تماشاگران منتقل شود.وی ادامه داد: در فصل سوم  بگوبخند  تغییراتی در دکور برنامه داشتیم و جاگذاری دوربین‌ها متفاوت شد. در کل ۹ دوربین این برنامه را پوشش می‌دهند؛ هفت دوربین از پایین، یک دوربین از بالا و یک دوربین دیگر که حین سوئیچ از آن دوربین‌ها هم استفاده می‌کنیم. سعی کردیم استانداردهای جهانی را رعایت کنیم. از قاب این برنامه ری‌اکشن‌های داوران، تماشاچیان داخل استودیو و مسابقه‌ای که روی صحنه داریم، نمایش‌ها، بازی بازیگران و... را پوشش می‌دهیم و سعی می‌کنیم برای مخاطب تماشایی‌تر شود. خدا را شکر فضای خوب همکاری و تعامل بین همه عوامل گروه تولید برقرار است و گروه همدلی داریم. درواقع این صمیمیت باعث‌شده که این برنامه پرمخاطب شود. این تهیه‌کننده گفت: باتوجه به این‌که من از فصل دوم با این برنامه همراه بودم، بین اهالی هنر به‌ویژه آنهایی که کار کمدی، نمایش و استندآپ انجام می‌دهند، مشاهده کردم که آنها استقبال خوبی از این برنامه دارند. فکر می‌کنم باتوجه به این‌که این برنامه به‌صورت یک مسابقه طنز است، در فصل‌‌سوم بگوبخند شرکت‌کنندگان بیشتری در مسابقه اعلام آمادگی کردند.  از طرفی تماشاگران داخل استودیو هم ازحضور دراین برنامه بسیارشادمان و خوشحال می‌شوند. با این‌که مدت‌زمان ضبط برنامه بسیار طولانی است و تا ساعت ۴-۳ بامداد ادامه پیدا می‌کند اما تماشاگران همچنان پرانرژی و شاد هستند، به ما انرژی و انگیزه می‌دهند و درواقع همه تدابیر لازم از سوی عوامل برنامه و همچنین مردمی که در استودیو حضور دارند انجام می‌شود تا بتوانیم یک برنامه کمدی شاد باکیفیت و طبق استانداردهای جهانی را تقدیم علاقه‌مندان به این برنامه کنیم. خدا را شکر تا حالا مشکل خاصی چه از نظر تجهیزات و امکانات فنی و همچنین فرآیند هنری  در کار نبوده و نیست و تولید و ضبط این برنامه با تمام‌توان انجام می‌شود. 

یک فضای پرنشاط
شهاب عباسی بازیگر مجموعه‌های طنز تلویزیون و داور مسابقه بگوبخند در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم با بیان این‌که در فصل اول این برنامه به‌عنوان کارگردان حضور داشت، عنوان کرد: از فصل دوم برنامه بگوبخند به‌عنوان داور مسابقه در کنار دوستان هستم. فضای تولید این مجموعه فوق‌العاده عالی است و همه عزیزان عوامل تولید با همدلی و صمیمیت به فعالیت در پشت‌صحنه و در خود صحنه مشغول هستند و ترکیب داوران هم در این سه فصل تا اینجای کار عالی بوده و امیدواریم که یک برنامه باکیفیت و رو‌به‌جلو برای مخاطبان داشته باشیم.

تماشاگران؛ انگیزه اصلی تولید 
این برنامه با حضور تماشاگران در استودیو تصویربرداری می‌شود. عباسی در این خصوص بیان کرد: در برنامه‌های اینچنینی که اساس کارشان نمایشی است باید تماشاگر حضور داشته باشد؛ چراکه از هرنظر تأثیرگذار است، هم اجرای بچه‌های در صحنه بهتر خواهد شد و هم یک شور‌وحال وصف‌ناپذیری به برنامه می‌دهد. این برنامه بدون حضور تماشاگران بی‌معنی است. وی ادامه داد: به‌نظر من این برنامه الان در فصل سوم از نظر فرم و محتوا بهتر شده است.هرفصل با توجه به این‌که عوامل باتجربه‌تر می‌شوند کیفیتش افزایش پیدا می‌کند و نواقص و کمبودها هم برطرف می‌شود. من خودم به فصل سوم بگوبخند خیلی خوشبین هستم، چراکه یک کار بسیار عالی در حال تولید است که ان‌شاءا... مورد‌پسند همه مردم خواهد بود.عباسی با بیان این‌که ۳۰ سال برای تلویزیون و رسانه‌ملی فعالیت کرده، گفت: من عاشق کار برای مردم در رسانه‌ملی هستم. من خودم را فرزند تلویزیون می‌دانم و دوست دارم برای صداوسیما فعالیت کنم. در سینما و دیگر رسانه‌های تصویری کم بودم یا نبودم، اما ۳۰ سال برای تلویزیون کار کردم. معتقدم بهره‌گیری از نیروهای جوان خوب است اما به هنرمندان با‌تجربه و پیشکسوت که سال‌های زیادی برای پرورش آنها سرمایه‌گذاری شده نبایستی بی‌توجهی شود، چراکه این آدم‌ها سرمایه‌های ملی و هنری کشورمان هستند که زحمات زیادی برای شکوفایی آنها کشیده شده تا امروز به چهره‌های محبوب مردم تبدیل شوند؛ نبایستی به فراموشی سپرده شوند.

معرفی هنرمندان، نه کشف استعداد 
شهرام شکیبا از هنرمندان و مجریان پیشکسوت صداوسیما و داور مسابقه بگوبخند با بیان این‌که برنامه در واقع در جهت معرفی هنرمندان گمنام حرکت می‌کند به جام‌جم گفت‌: برنامه‌های اینچنینی به غیر از سرگرمی، در پی معرفی هنرمندان است نه کشف استعدادها چراکه خیلی از کسانی که به این برنامه به‌عنوان شرکت‌کننده دعوت می‌شوند جایگاه خودشان را دارند. این برنامه می‌تواند معرف آنها به جامعه باشد و البته گاهی هم باعث کشف استعداد برای افرادی باشد که سابقه هنری و سابقه کارهای کمدی ندارند. در واقع تعدادی هنرمند هستند و تعدادی هم برای اولین‌بار روی صحنه می‌آیند‌.

داور شاعران
شکیبا با توجه به سوابقی که در بخش شعر و شاعری دارد بیشتر به‌منظور ارائه نظر تخصصی نسبت به کار شاعران در این برنامه حاضر شده است. او بیان کرد: برای بخش داوری شعر مسابقه بگوبخند دعوت شدم و البته سایر دوستان هم در بخش شعر نظر می‌دهند، اما با توجه به این‌که مطالعات زیادی در بخش شعر داشتم مسئولیت داوری این بخش اختصاصا بر عهده من گذاشته شد. البته با همکاری و مشارکت هم در همه بخش‌های مسابقه اعم از استندآپ کمدی، نمایش، بازیگری، دوبله، اجرا، شاعری و ... کار داوری را انجام می‌دهیم. به نظرم اتفاقات خوبی در برنامه بگوبخند رقم خورده است که در فصل سوم یقینا مخاطبان را راضی خواهد کرد.

نقطه عطفی برای جوانان هنرمند 
نعیمه نظام‌دوست، از هنرمندان طنز‌های نمایشی و از بازیگران مجموعه‌های تلویزیونی که داوری مسابقه بگوبخند را نیز برعهده دارد، با بیان این‌که سه سال از حضورش در این برنامه می‌گذرد و توسط شهاب عباسی برای داوری دعوت شده، گفت: الان جوانانی در کشور داریم که پر از استعداد هستند و راهی برای دیده‌شدن ندارند. برنامه بگوبخند درواقع نقطه عطفی برای دیده‌شدن جوانان هنرمند و بااستعداد است. به نظرم در این برنامه اتفاقی می‌افتد که دل عده‌ای از این جوان‌ها شاد می‌شود. شاید ۵۰ درصد این جوان‌ها که در برنامه بگوبخند شرکت کردند امروز در شبکه نسیم مشغول به فعالیت شده‌اند. این خیلی باارزش است. نظام‌دوست افزود: در بخش‌های مختلف اعم از نمایش، استندآپ، شعر، دوبله، شعبده‌بازی، ‌تقلید صدا و... داوری را به کمک دوستان انجام می‌دهم. خیلی خوشحالم این جوان‌ها را از نزدیک می‌بینیم، با هنرنمایی آنها آشنا می‌شویم و این امیدواری را در آنها ایجاد می‌کنیم که توانایی عرضه هنرشان را برای مردم دارند. خوشحالم از این‌که مخاطبان از برنامه خوش‌شان آمده و مورد پسند آنها قرار گرفته است. نظام‌دوست در رابطه با کار جدیدش برای تلویزیون گفت: بازی در یک مجموعه جدید تلویزیونی از سوی رسانه‌ملی و شبکه سه سیما به من پیشنهاد و صحبت‌های اولیه انجام شده‌ و به توافق لازم رسیدیم. فیلمبرداری این مجموعه چند روزی است که آغاز شده و من از آبان‌ماه به گروه اضافه خواهم شد. ژانر اثر جدی است و طنز نیست.

این اشعار طنز دوست‌داشتنی 
نصرا... رادش از پیشکسوتان نمایش‌های طنز تلویزیون و داور مسابقه بگوبخند در گپ‌و‌گفت با جام‌جم با بیان این‌که به‌واسطه علاقه به شعر طنز، برنامه‌هایی نظیر بگوبخند را می‌پسندم، گفت: اولین‌بار است به‌عنوان داور به این برنامه دعوت شدم. یکی از دلایل پذیرش من برای حضور در برنامه بگوبخند به‌خاطر شعر طنز بوده، چون شعر طنز را خیلی دوست دارم. بچه‌هایی که در این برنامه فعالیت می‌کنند از دوستان قدیمی من هستند که مشوقم برای حضور در بگو‌بخند بودند. از ویژگی‌های این برنامه معرفی استعدادهای جدید هنری بوده که در حال حاضر با خود بگوبخند همکاری می‌کنند و این ارزشمند است. سعی ما بر این است که به این استعدادهای جوان و نوپا کمک کنیم‌ تا در زندگی آینده هنری‌شان موفق باشند و اشتباهاتی که ما در دوره جوانی داشتیم، آنها نداشته باشند و در مسیر درست حرکت کنند.رادش همچنین خاطرنشان کرد: من فضایی را که در این برنامه ایجاد شده، دوست دارم و به این استعدادهای جوان و نوپا که تلاش زیادی می‌کنند تا به یک هنرمند واقعی تبدیل شوند ارج می‌نهم، چون این فضا کاربردی است و از حضور در کنار این آدم‌ها خوشحال می‌شوم. 

معدن استعدادهای هنری 
داور این فصل از برنامه عنوان کرد: به نظرم بگوبخند توانسته استعدادهای بسیار خوبی را معرفی کند که صددرصد می‌توانند در شبکه‌های تلویزیونی کار و فعالیت کنند. برخی از این افراد به‌قدری عالی هستند که من خودم خیلی چیزها از آنها آموختم. این برنامه بستر ویژه‌ای برای معرفی استعدادهای درخشان هنری و بازیگری طنز در رسانه‌ملی است که این نوع فضاها بایستی زیاد شود و نفرات خوب در زمینه‌های هنری و فرهنگی شناسایی و کشف شوند، چراکه این فضاها هم برای مخاطبان سرگرم‌کننده بوده و هم این‌که اتفاقات بسیار خوبی در آن رقم می‌خورد که کاربردی است. افرادی که به‌عنوان شرکت‌کننده در مسابقه حضور پیدا می‌کنند، خمیر‌مایه اولیه را دارند و فقط نیازمند مشورت پیشکسوتان عرصه هنر هستند که ما همه در خدمت این عزیزان هستیم.

حضور در یک سریال جدید 
نصرا... رادش در‌خصوص کار جدیدش برای رسانه‌ملی نیز گفت‌: چهارشنبه چهارم مهر برای عقد قرارداد برای بازی در یک مجموعه داستانی طنز با فضای جبهه و جنگ‌، اردوگاه جنگ‌ در سیما‌فیلم بودم و آن را امضا کردم. ان‌شاءا... تولید آن از آبان‌ماه کلید خواهد خورد و در خدمت این مجموعه خواهم بود. رادش افزود‌: در زمان جنگ‌تحمیلی در اردوگاهی در بانه بودم و بازی در این مجموعه تلویزیونی را هم به یاد آن روزها در اردوگاه جنگی بازی می‌کنم.

«بگوبخند‌» با دو هدف بزرگ 
عبدا... روا، مجری برنامه «بگوبخند» در گفت‌و‌گو با جام‌جم با اشاره به این‌که برنامه دو هدف بزرگ را دنبال می‌کند، گفت‌: یکی این‌که برنامه قابل قبولی برای مردم باشد و هم یک مسابقه خوبی باشد که فضای شادی را برای مخاطبان ایجاد کند؛ مردم با این برنامه بخندند و هم پیامش را دریافت کنند. سعی ما این است که هدفمند پیش برویم، خیلی از هنجارها و ناهنجاری‌های جامعه را در این برنامه بررسی و نقد می‌کنیم. از طرف دیگر رویکردی که دنبال می‌کنیم، پیدا کردن گمنام‌های هنری است که نکته مثبت برنامه است. این برنامه فرصتی است که افراد مستعد معرفی شوند.خداراشکر خیلی از هنرمندان توسط بگوبخند‌ کشف شده و به برنامه‌های شبکه تلویزیونی نسیم و سایر شبکه‌های تلویزیونی رسانه‌ملی معرفی و مشغول به‌کار شده‌اند. این عزیزان بیشتر در بخش استندآپ کمدی، بازیگری، شاعران و گروه‌های نمایشی بودند‌. 

اساس کار بگوبخند 
وی ادامه داد: داوران از دوستان بسیار صمیمی من هستند. گروه داوری که الان هستند اعم از نعیمه نظام‌دوست، شهاب عباسی، شهرام شکیبا و همچنین نصرا... رادش از هنرمندان مطرح و حرفه‌ای ما هستند و بسیار برای من عزیزند. در این برنامه بسیار تاثیرگذار بودند و من به‌عنوان مجری از حضورشان لذت بردم و خیلی آموختم.

اجرای بگوبخند را ترجیح دادم 
روا درباره پذیرش اجرای این برنامه هم عنوان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در اجرا در صداوسیما دارم به غیراز مجری برنامه بگوبخند، پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما به‌خاطر این‌که این نوع کار را بیشتر می‌پسندیدم، اجرای آن را قبول کردم. خیلی از این بابت خوشحالم چراکه اجرای برنامه را در توان خودم می‌دیدم و به همین منظور اجرای آن را انتخاب کردم. امیدوارم که مردم خوش‌شان بیاید و بپسندند.

تماشاگران، خون در رگ‌های اثر
اصولا تماشاگران حاضر در یک برنامه همچون خون در رگ‌ اثر هستند. روا با بیان این تمثیل گفت: وقتی تماشاگر در برنامه حضور دارد حس و انگیزه ما برای آن برنامه چند برابر می‌شود؛ چون با ما همراهی می‌کنند. ضبط برنامه بگوبخند هشت تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد و اگر حضور و همراهی تماشاگران نباشد تولید سخت و عذاب‌آور خواهد بود‌. در واقع حضور گرم، تشویق‌ها و خنده‌های آنها ما را دلگرم و انگیزه لازم را در من مجری، داوران و سایر عوامل تولید ایجاد می‌کند تا بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای به کارمان ادامه دهیم. این عزیزان امیدآفرین هستند.

تولید فصل جدید «ویدئو‌چک‌» 
از برنامه‌های محبوبی که روا در تلویزیون داشته، می‌توان به ویدئوچک اشاره کرد. این مجری درباره ادامه تولید این برنامه توضیح داد: فصل جدید در صورت موافقت و مساعدت سازمان وارد مرحله تولید می‌شود. من آمادگی کامل در رابطه با تولید دارم و منتظر موافقت مدیران صداوسیما هستیم تا ان‌شاءا... فصل جدید ساخته و برای علاقه‌مندان پخش شود .

شوخی با موقعیت‌های شغلی 
امید حمیدی، از جوانان مستعد و از برترین‌های مسابقه بگوبخند که به‌عنوان نفر برتر جهت فعالیت به شبکه نسیم معرفی شده و درحال‌حاضر کاراکتر اصلی و ثابت بخش نمایش‌های تلویزیونی برنامه بگوبخند است به جام‌جم گفت: شخصیتی که من ایفاگر آن هستم هر زمان با یک سوژه خاص روی صحنه می‌رود و در قالب شوخی با موضوعات ورزشی، اجتماعی و موقعیت‌های شغلی با داوران وارد تعامل می‌شود. داوران هم خاطرات و پیشنهادهای خود را در زمان ۶ ــ ۵ دقیقه‌ای به شرکت‌کنندگان و تماشاگران برنامه ارائه می‌کنند. حمیدی همچنین در رابطه با سوابق هنری‌اش افزود: نزدیک به ۱۵ سال کار تئاتر خیابانی و نمایش کودک انجام داده‌ام. چند سالی در شبکه‌های رادیویی نمایش، اقتصاد و رادیوورزش کارهای نمایشی طنز اجرا کردم و همچنین چند کار طنز تلویزیونی در شبکه‌های دو و سه داشتم. بازیگر بگوبخند همچنین گفت: به نظرم بگوبخند کار شیک و قشنگی است و همان‌طور که از اسم برنامه پیداست به دنبال خنداندن مردم است. در این شرایط سخت زندگی که مردم ما گرفتاری معیشتی دارند خنداندن آنها یک هنر است و هرکسی این کار را برای مردم انجام دهد خدا از او راضی خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت که برنامه بگوبخند با حضور تماشاگران پرشور در داخل استودیو شادی و خنده را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد و دل میلیون‌ها انسان را شاد می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها