نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:

دیوان محاسبات سیستان وبلوچستان اثرگذار در رسیدگی به تخلفات است

ساخت وتکمیل میدان راه وشهرسازی زاهدان در ایستگاه پایانی

مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت و تکمیل مراحل نهایی میدان راه و شهرسازی زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۶۹۸۷

ساخت وتکمیل میدان راه وشهرسازی زاهدان در ایستگاه پایانی

به گزارش جام جم آنلاین،اکبری در بازدید مدیر کل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان از عملیات اجرای ساخت میدان بزرگ راه وشهرسازی زاهدان گفت: درچند هفته آینده عملیات کامل ساخت این میدان به پایان می‌رسد و آماده می‌شویم که تا اوایل آبان ماه سالجاری این طرح  را به بهره برداری برسانیم.
وی ادامه داد: این میدان و المان خاص آن که حاصل تلاش ساعت‌ها کار کارشناسی بود یکی از زیباترین میدان‌های کشور خواهد بود. 
مدیر کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آنچه این میدان را بعد از وسعت متمایز می‌کند المان ساخته شده و کتیبه‌های سنگی استفاده شده در آن با الگوی بی نظیری از فرهنگ، کار، صبوری مردمان این خطه است.
اکبری ادامه داد: همچنین نکته مهم اینکه است که برای اولین بار طرح سوزن دوزی که نماد فرهنگی استان وحاصل دسترنج زنان سختکوش این دیار بوده بر سنگ طراحی وساخته شده است ونیز اولین انیمیشن حاصل کاوش‌های باستانشناسی که باز حاصل دیرینه زیست مردمان باتمدن این مرز بوم بوده بر سنگ استوار شده است. 
وی اضافه کرد: همچنین سعی شد از بهترین نمونه سنگ از معادن منطقه آسیای میانه برای دیگر اجزای میدان استفاده شود که با بهره برداری از آن می‌توانیم فرهنگ صبوری، مهمان نوازی، وهمدلی را به مسافرین وارد شده به استان وشهر زاهدان به شکلی باشکوه که بر گستره میدان نقش بسته عرضه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها