در این جلسه که با حضور قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی خراسان شمالی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سرشماری عمومی کشاورزی استان، نمایندگان جهاد کشاورزی استان و مسئولین روابط عمومی و تبلیغات سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان ها برگزار شد، پیرامون ضرورت، اهداف و چگونگی اطلاع رسانی و تبلیغات سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ تبادل نظر شد. اسماعیل براتی قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی خراسان شمالی در سخنانی با اشاره به اهمیت تولید داده ها در سرشماری عمومی کشاورزی، اظهار کرد: سرشماری که انجام میشود بنای برنامه ریزی برای ۱۰ سال آینده است. وی وظیفه اصلی روابط عمومی ها در این طرح را افزایش آگاهی و دیده شدن، ایجاد اعتماد و اعتبار بخشی به فعالیت ها، ایجاد ارتباط رسانه ای، تاثیر گذاری بر افکار عمومی و تسهیل مشارکت دانست. حمید شایان نیا مسئول روابط عمومی و تبلیغات سرشماری عمومی کشاورزی استان با اشاره به اینکه سرشماری یک امری ملی است عنوان کرد: توسعه استان در گرو آمار درست و با کیفیت می باشد و برای دریافت آمار باکیفیت نیاز تبلیغات قوی و هوشمندانه هستیم. وی بیان کرد: در فرصت محدود باقیمانده تا زمان اجرای سرشماری، تولید محتواهای هنری، جذاب و قابل فهم برای عموم و انتشار گسترده و وسیع آنها در رسانههای ملی و استانی برای آگاهسازی مردم و تشویق آنان به مشارکت و همکاری، اهمیت بسیار زیادی در اجرای موفق این رویداد مهم دارد. در این جلسه که با هدف ضرورت استفاده از ظرفیت رسانهها، فضای مجازی و نشریات به منظور اطلاع رسانی به جامعه هدف و مردم انجام شد اعضای حاضر برنامه های خود را بیان نمودند و مصوبات مربوطه نیز در پایان جلسه جهت پیگیری به تصویب رسید. از جمله مصوبات این جلسه می توان به آغاز تبلیغات در شهرستانها از تاریخ ۲۲ مهر ماه، ارسال پیامک به مخاطب هدف توسط ترویج اداره کل جهاد کشاورزی استان، برگزاری اولین نشست کمیته تبلیغات و سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان ها با حضورروابط عمومی های دستگاههای مرتبط شهرستان، ضرورت تسریع در تبلیغات محیطی سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان و ... اشاره کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد