به گزارش جام جم آنلاین،آینهدار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در دیدار با عوامل برنامههای مطالبهگری مرکز گفت: ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی در هر حوزه کاری دشوار است، اما شبکه خاوران در برنامههای مختلف رادیویی و تلویزیونی از طریق ارتباط با مردم و مسئولان، پیگیر و مطالبه کننده حقوق شهروندان است تا بتواند مشکل مردم را حل کند.
وی با بیان اینکه پرچم مطالبهگری در استان در دست رسانه ملی است گفت: جنس مطالبهگری در رسانه ملی با جنس مطالبهگری در فضای مجازی متفاوت است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: مطالبهگری در رسانه باید به دور از جوزدگی و بر اساس اهمیت موضوع انجام شود.
آینه دار گفت: صدا و سیما یک دستگاه فرهنگ ساز است و باید با توجه به امنیت روحی و روانی جامعه کار مطالبهگری را انجام میدهد به همین دلیل نحوه گفتار و پرداخت به موضوعات در رسانه با فضای مجازی متفاوت است.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان از برنامه سازان خواست در برنامههای خود درخواست و مطالبات مردم حتماً مطرح شود و پیگیریها و نتایج حاصل از آن نیز در روزهای آتی برنامه اعلام شود.
پرسمان، میز خبر، تلنگر و سوبالا از جمله برنامههای مطالبه گر در حوزه صدا وسیمای خراسان جنوبی است که روزانه در کنداکتور پخش وجود دارد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد