حل مشکل مردم و مطالبه‌گری از اولویت‌های رسانه ملی

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی به برنامه سازان توصیه کرد: نتایج حاصل از پیگیری‌های مطالبات مردم در رسانه منعکس شود.
کد خبر: ۱۴۷۷۲۸۴

حل مشکل مردم و مطالبه‌گری از اولویت‌های رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین،آینه‌دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در دیدار با عوامل برنامه‌های مطالبه‌گری مرکز گفت: ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی در هر حوزه کاری دشوار است، اما شبکه خاوران در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از طریق ارتباط با مردم و مسئولان، پیگیر و مطالبه کننده حقوق شهروندان است تا بتواند مشکل مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه پرچم مطالبه‌گری در استان در دست رسانه ملی است گفت: جنس مطالبه‌گری در رسانه ملی با جنس مطالبه‌گری در فضای مجازی متفاوت است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: مطالبه‌گری در رسانه باید به دور از جوزدگی و بر اساس اهمیت موضوع انجام شود.

آینه دار گفت: صدا و سیما یک دستگاه فرهنگ ساز است و باید با توجه به امنیت روحی و روانی جامعه کار مطالبه‌گری را انجام می‌دهد به همین دلیل نحوه گفتار و پرداخت به موضوعات در رسانه با فضای مجازی متفاوت است.

 
مدیر کل صدا و سیمای خراسان از برنامه سازان خواست در برنامه‌های خود درخواست و مطالبات مردم حتماً مطرح شود و پیگیری‌ها و نتایج حاصل از آن نیز در روز‌های آتی برنامه اعلام شود. 

پرسمان، میز خبر، تلنگر و سوبالا از جمله برنامه‌های مطالبه گر در حوزه صدا وسیمای خراسان جنوبی است که روزانه در کنداکتور پخش وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها