طی آئینی توسط مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد؛

معرفی مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان

با حضور نماینده مردم بوشهر ،گناوه ،دیلم برگزار گردید؛

بیست و نهمین شورای مدیران کمیته امداد استان بوشهر

بیست و نهمین شورای مدیران کمیته امداد استان بوشهر با حضور پورکبگانی نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات شهید احمدی جوان اداره کل برگزار گردید.
کد خبر: ۱۴۷۷۶۲۳

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شورای مدیران کمیته امداد استان بوشهر با حضور پورکبگانی  نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به منظور تبادل نظر و ارائه مشکلات و پیشنهادات برگزار شد.

روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این نشست ، ابتدا گزارشی از وضعیت کنون مددجویان تحت حمایت در حضور بوشهر ، گناوه و دیلم ارائه نمود.

وی با ارائه مشکلات پیشرو این نهاد اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تورمی در کشور از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می شد نسبت به افزایش سرانه مستمری خانواره ها در برنامه بودجه ای کشور تلاش شود که شرایط بهتری فراهم گردد.

روشن افزود : کمیته امداد استان بوشهر در سال جاری می بایست 6004 فرصت شغلی ایجاد کند که بیشتر توجهات به فراهم نمودن ایجاد پنل خورشیدی در سطح استان می باشد. 

پورکبگانی نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ابتدا اظهار کرد همه تلاشم این است که بتوانم خدمتی هر چند کوچک برای مددجویان و نیازمند تحت حمایت انجام دهم و اینکه خودم را در کنار کمیته امداد باشم افتخار می کنم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش می کنند که در جهت کمک به محرومین و نیازمندان گام های موثری بردارند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

پورکبگانی در پایان با ارئه پیشنهاداتی از جمله ایجاد اتاق فکر با حضور نخبگان ، بازارچه دائمی برای فروش تولیدات مددجویان ، تجمیع موسسات خیریه برای توزیع خدمات بهتر به نیامندان ، تاسیس تعاونی فراگیر ملی ، از استفاده از پتروشیمی های در راستای خدمت به نیازمندان ، ایجاد گروه های جهادی برای شهرستانها و همچنین اختصاص یک روز به نام کمیته امداد استان بوشهر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها