اعتراف زن جوان به قتل شوهر معتادش

زن جوان بر سر اعتیاد شوهرش با او درگیر شد و با ضربه چاقو وی را کشت‌. او با صحنه‌سازی می‌خواست مرگ شوهرش را خودزنی جا بزند که موفق نشد و سرانجام به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۴۷۷۹۹۷
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه بیست‌وهشتم مرداد امسال مردی میانسال به‌طور مشکوکی در طبقه سوم خانه‌ای در شرق تهران فوت کرد. با دستور بازپرس جنایی تهران، تیم تحقیق پلیس آگاهی به آنجا رفت که معلوم شد آثار جراحات روی بدنش است. از همسرش تحقیق کردند که او مدعی بود با شوهرش دعوا کرده است. بیرون از خانه رفته و وقتی بازگشته شوهرش را زخمی و بدحال یافته و از اورژانس کمک خواسته که آنها آمدند اما شوهرش مرده بود. احتمال می‌دهد او خودکشی کرده باشد. مأموران از همسایه‌ها تحقیق کردند که معلوم شد صدای دعوای این زوج و کمک‌خواهی شوهرش را شنیدند و بعد فهمیدند او مرده است. این درحالی ‌بود که بعد ازچند هفته پزشکی‌قانونی اعلام کرد مرگ این مردمیانسال براثر ضربه چاقو به قفسه‌سینه‌‌اش بوده است. بنابراین شبنم به‌عنوان مظنون در قتل شوهرش بازداشت شد. او منکر قتل شوهرش شد و با اظهارات ضدونقیض مدعی بود او بیرون از خانه بدحال شده و احتمالا خودکشی کرده است.
در ادامه این تحقیقات بود که سرانجام دیروز او بعد از انتقال به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران سکوت خود راشکست و با اعتراف به قتل شوهرش گفت‌: سال‌ها قبل ازدواج کردم. شوهرم اعتیاد داشت. یک‌بار با کمربند می‌خواست خفه‌ام کند که نجات یافتم. چند سال قبل از او جدا شدم. ‌ثمره زندگی‌مان یک فرزند ۱۳ساله است که او زیاد نمی‌گذاشت فرزندم را ملاقات کنم. در یک کلینیک زیبایی در زمینه پاک‌سازی پوست کار می‌کردم. دو سال قبل با فرهاد-شوهردومم - در خیابان آشنا شدم. آن شب زمستانی او به‌عنوان مسافر مرا سوار کرد و به خانه‌مان رساند. بعد از آن مدام در محل کار و خانه‌ام آفتابی می‌شد و آخر به او علاقه‌مند شده و ازدواج کردیم. چند ماه بعد از ازدواج فهمیدم معتاد به شیشه است و از چاه به چاله افتاده‌ام. 
 وی افزود: فرهاد اعتیادش را ترک نمی‌کرد، کتکم می‌زد و طلاقم نمی‌داد. دو همسرش طلاق گرفته بودند و زن سومش را هم می‌گفت آن‌قدر گرفتار خرافات شده و نزد رمال‌ها رفته و طلسم و نسخه‌های جادویی گرفته و استفاده کرده که اجنه در وجودش رسوخ کرده و جانش را گرفته و فوت کرده است. من همسر چهارم او بودم. پسرش را هم می‌گفت ۱۰ سال قبل بر اثر بیماری از دست داده که بعدا فهمیدم سر مصرف متادون فوت کرده بود. شوهرم سر کار نمی‌رفت و هزینه زندگی با من بود. اموالم را سرقت می‌کرد و با فروش آن ماده مخدر شیشه می‌خرید و مصرف می‌کرد. 
 متهم به قتل ادامه داد: بارها کتکم زده بود و چند بار قصد جانم را داشت. او عکس و فیلم‌های خصوصی از خودش تهیه کرده و در سایت‌های غیراخلاقی برای زنان و مردان به اشتراک می‌گذاشت و این موضوع را به خانواده‌‌اش گفتم که حرف‌هایم را قبول نکردند. به من حتی خیانت هم کرده بود و طلاقم هم نمی‌داد. خانه‌مان را اجاره دادیم و قرار بود به طبقه سوم خانه پدری‌ام در شرق تهران نقل‌مکان کنیم. شوهرم داشت در خانه آبگرمکن درست می‌کرد. تلفنی شنیدم عمویم فوت شده است. نزد شوهرم رفتم تا با هم به خانه عمویم برویم. نایلون حاوی ماده مخدر شیشه را دستش دیدم که در حال باز کردن آن بود. با او دعوا کردم که چرا اعتیادش را ترک نمی‌کند و گفتم بیشتر از این نمی‌خواهم زندگی‌ام نابود شود.  شبنم گفت‌: چاقو را سمتم گرفت و می‌خواست به من ضربه بزند که برای نجات‌ و دفاع از خودم موقع هل‌دادنش چاقو را از او گرفتم که در اوج عصبانیت نفهمیدم چه شد چاقو را به قفسه سینه‌‌اش زدم. افتاد کف اتاق. موضوع را به برادر ناتنی‌ام تلفنی خبر دادم. او گفت به اورژانس زنگ بزنم که بیرون رفتم و آمدم و زنگ زدم. نیرو‌های امدادی  آمدند و گفتند که او مرده و از ترسم با صحنه‌سازی وانمود کردم که در بیرون از خانه بلایی برایش رخ داده یا خودزنی کرده است. پشیمانم و برای دفاع از خودم ناخواسته او را کشتم.
​​​​​​​صادق تبریزی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم به شوهرکشی، او در برابر اتهام مباشرت در قتل عمدی قرار گرفته و تحقیقات  از او ادامه دارد و با پایان یافتن تحقیقات،  وی به‌زودی صحنه قتل را بازسازی خواهد کرد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها