روایت شکنجه دختر بلاگر به‌خاطر مرگ گارفیلد

زنی که به‌خاطر مرگ گربه‌‌اش، دستور ربودن دختر بلاگر تهیه فیلم سیاه از شکنجه‌‌اش را داده بود، بازداشت شد.
زنی که به‌خاطر مرگ گربه‌‌اش، دستور ربودن دختر بلاگر تهیه فیلم سیاه از شکنجه‌‌اش را داده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۴۷۸۳۲۲
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات در این رابطه با شکایت دختر جوان بلاگر که در زمینه نگهداری از حیوانات در تهران کار می‌کرد، آغاز شد. این دختر مدعی شد، بعد از مرگ یکی از گربه‌هایی که از آنها نگهداری می‌کرد، صاحب گربه دو مرد را برای ربودن و شکنجه‌‌اش اجیر کرد. آنها هم نقشه سیاه صاحب گربه را اجرا کردند.با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، تحقیقات برای دستگیری این سه متهم آغاز شد تا این‌که چند هفته قبل یکی از متهمان مرد بازداشت و مدعی شد که فریب زنی به نام فرناز را خورده و این دختر را با همدستی مرد دیگری ربوده و شکنجه دادند. 
فرناز دو روز پیش بازداشت شد و در اظهاراتش گفت‌: مرداد سال گذشته وقتی به سفر اروپا رفتم دو گربه‌ام به نام‌های لیلی و گارفید را به این بلاگر دادم تا از آنها نگهداری کند، دستمزد را هم زودتر پرداختم. وقتی بازگشتم و سراغش رفتم متوجه شدم گارفیلد را به فردی داده که در خانه‌‌اش مار پیتون داشته و گربه با دیدن مار از وحشت مرده است. در‌صدد انتقام از او بودم که موضوع را به خواستگارم گفتم و با ترفند نگهداری گربه، او را به خانه اجاره‌ای کشاندیم. به‌شدت شکنجه‌‌اش دادیم. از او فیلم سیاه تهیه و آن فیلم دست خواهرم است. قصد اخاذی ۱۰۰میلیون تومانی ازخانواده‌‌اش راداشتیم که او نیمه‌جان شد و ازترس منصرف شدیم. دست‌وپایش را بسته و با انداختن در خودرویش در جاده رهایش کردیم. اموال سرقتی را پسر مورد علاقه‌ام برد و ناپدید شد.
​​​​​​​مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف طراح این ماجرا، تحقیقات از او ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها