مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور :

شعار دولت ،خدمت، نظارت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات شرکت های آب و فاضلاب کشور است

مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شعار دولت ،خدمت، نظارت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکت های آب و فاضلاب در سراسر کشور است.
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شعار دولت ،خدمت، نظارت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکت های آب و فاضلاب در سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۴۷۹۵۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی سوری، در سفر به کرمان گفت: شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور است و کلیه سیاست‌ها، اقدامات و تلاش شرکت‌ها را در خدمت‌رسانی به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردمی موجب تبلور نقش آفرینی مردم (نقش من) در مدیریت خدمات شهری می‌شود افزود: نسل پیشرفته این دفاتر با نام AG122، بر مبنای فراهم کردن تمامی بسترهای مناسب نرم افزاری، سخت افزاری و سرمایه انسانی بنا شده و به روزترین متد بخش‌های خدمت‌رسانی در دنیا است.

وی ادامه داد : تمامی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت‌های آب و فاضلاب که با نام و نشان تجاری ۱۲۲ شناخته می‌شوند و در سال جاری برای نخستین بار در دنیا و با ابتکار مرکز ملی و شورای تخصصی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد ارزیابی فنی قرار گرفتند و با ۵ ستاره خدمت رسان سطح کمی و کیفی آنها تعیین شد.

سوری افزود: حدود ۵۰ درصد از این شرکت‌ها دارای مراکز ۲ ستاره به بالا هستند که با برنامه‌ریزی های صورت گرفته این مراکز به زودی ارتقا خواهند یافت.

مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: وجود نظارت و بسترهای زیرساختی از جمله بهره مندی از ابزار مناسبی نظیر GIS، اسکادا، سامانه‌های جامع رصد و پایش خودروها و اکیپ‌های حوادث و اتفاقات (AVL) و وجود ارتباط با نرم افزارهای مختلف درون و برون سازمانی موجب ارائه سطح خدمات با کیفیت به شهروندان می‌شود و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این مسیر می‌تواند با توجه به زیرساخت‌های موجود، به یک نمونه عملیاتی در این حوزه تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها